Išla som sa napiť do kuchine a mamka prišla za mnou: ''Prečo nespíš?'' Pozrela som sa na ňu a rozmýšlala som či jej mám o tej správe povedať. Nakoniec som sa rozhodla že jej to poviem veď nemám čo stratiť.
-Mami písal mi Harry Styles.
-Áno viem.
Po tejto vete som totálne zamrzla a v mojej hlave išla len jedna otázka: Ako o tom vie???
- O 2 mesiace, teda na konci školského roka sem príde na týždeň a ak budeš chcieť môžeš s ním ísť do Ameriky či kde to v riti býva do začiatku školského roka.
Vypleštila som na ňu oči a ona sa na mňa usmiala takým tým spôsobom že: no dobre ja teda idem...
Xx V PONDELOK xX
Išla som do školy a ako obvykle som čakala na Niku pred panelákom.
-Ahoj Louis
-Čavko Nialler
Obidve sme mali rady 1D tak sme si teda dali prezývky: ja som bola Louis William Tomlinson a Niki bola Niall James Horan lebo sa nám to najviac podobalo na naše mená.
Rozmýšlala som či jej to mám povedať (to o tej správe) ale nakoniec som sa rozhodla že prečo nie tak som jej teda ukázala mobil, povedala to čo mne povedala mamka, a jej reakcia bola na môj kus až moc neobvyklá: -Oh môj bože moja najlepšia kamarátka je dcéra Harryho Stylesa a ja som si myslela že Amber Styles je mýtus.
-Prepáč ale o čom teraz točíš?
-Veď o tebe.
-Ale myslela som tá Amber...
-Veď to si ty. Je toho celí Instagram, nehovor mi že o tom nevieš.- ukázala mi jednu storku: Harry Styles má dcéru a pravdepodobne sa volá Amber.
-Z kade to tí ludia majú? BTW ja asi ani neviem ako sa volám....
Asi by vás zaujímalo čo mi Harry odpísal. No odpísal niečo v tom zmysle že bude lepšie keď sa to dozviem osobne. A oslovoval ma pri tom Sweetheard.
YOU ARE READING
My Dad
FanfictionMôj život sa zmenil jedinou správou a všetko sa otočilo hore nohami... Som dievča s celkom normálnym životom ale keď mi popová hviezda odošle už spomínanú správu, tak sa všetko zmení. Presťahujem sa, spoznám nových ludí, ale aj životnú traumu...