Kapitola 57

47 2 1
                                    


Len tak som tam stála a hladela na nich. Prečo mi prišli ako z iného sveta? 

-Máš strašné meno vieš o tom? Ako nič v zlom ale ja by som tak svoju dcéru nepomenoval, to by sa radšej mohla volať ako Lukov pes... Aj keď to tiež nieje bohvie čo meno...- Ozval sa Calum a zadíval sa na mňa.

-Petúnia má dokonalé meno.

-Jo inak Amber, načo potrebuješ bodyguarda? Ako ja som ti ho vybavil, lebo Harry znel dosť naliehavo...

-Ja... Ani neviem na čo ho potrebujem...

-To tu budeš celú dobu stáť? Vieš, myslím si že na gauč sa ešte zmestíš- Povedal Michael a ukázal na voľné miesto vedľa Lea. Ani som si nevšimla že už nie je pri mne. Tak som teda pohla kostrou a sadla si ku nemu. Som jediná ktorej to príde divné? Očividne.

-Už ste si dali pusu?- Ozval sa Luke a omylom mykol rukou tak, že si rozotrel riasenku po celej hlave. -Doriti! Michael? Kde mám odličovák?

-Ako to mám vedieť?

-Ja neviem, to ty vieš všetko...- Odpovedal mu a začal sa hrabať v taštičke s kozmetikou. Potom sa ozval Leo.

-Nechodím s Amber, len aby si vedel.- Au... To celko bolelo. Teda ten tón hlasu ktorým to povedal.

-Uhm... Ash, nevidel si niekde môj odličovák?

-Nie.

-Cal?

-Sorry, ráno som ho omylom vylial, keď som bol v kúpelni, drgol som do neho a on spadol a už nieje.

-Robíš si srandu?!

-Emm... Nie.

-Amber, nemáš odličovák?-Pozrela som sa mu do očí a neubránila sa úsmevu, keď som videla jeho zúfalú tvár.

-Prepáč ale nemám...- Pozrel sa na mňa ešte s väčšou zúfalosťou a začal si šomrať popod nos.

 -O tridsať minút začína koncert a ja vyzerá ako somár. Doslova... Fakt ti ďakujem Cal, tá riasenka je vode odolná čiže nepôjde zmyť vodou, som v zadku.

-Luke má pravdu,- Povedal Ashton -O polhodinu je koncert tak už radšej choďte.- Leo prikívol a postavil sa ku dverám. -A Amber? Chceš toho bodyguarda?

-Nie, netreba.

-Ok tak sa vidíme potom, čaute

My DadWhere stories live. Discover now