Kapitola 68

50 2 1
                                    

Harry

Som v Londýne. Na služobke. Dobre nebudem vám klamať nie som tu len kôli práci. Samozrejme práca je jeden z dôvodov prečo som tu, ale nieje to hlavný dôvod.

Skutočný dôvod prečo tu som je Lloyd. Áno, Lloyd Wakefield. Môj fotograf, kamarát a milenec. A čo, ja tiež nie som svätec... Navyše Louis na to nemá ak prísť, pretože Lloyd býva v Anglicku zatial čo Lou je na druhej strane oceánu.

Nechápte ma zle, ja Louiho milujem ale jednoduchu občas je fajn mať aj niekoho iného, dopriať si zmenu.

Hneď ako som vystúpil z lietadla a vyšiel z letiska, uvidel som ho. Jeho nádherné oči sa na mňa usmiali, kútiky jeho pier sa pozdvihli a náruč sa otvorila. Snažil som sa nerozbehnúť sa za ním ako malé dieťa aby som nespravil veľký rozruch (už teraz si ma fotia a niekoľko dievčat sa snažilo aby som si ich všimol, tak, že kričali moje meno na celí Londýn a jedna sa mi dokonca zavesila okolo krku) a aby nás nezačali podozierať.

Zrýchleným krokom som k nemu teda dokráčal.

-Ahoj Harry.

-Ahoj.- Očný kontakt bol taký silný že mi takmer vypálil zreničky. Oh bože ja ho milujem. Dal som si kufor do jeho auta a sadol si k nemu. Konečne máme súkromie. To Lloyd hneď využil, chytil ma za  zátylok a pobozkal ma. Ohh...Jeho pery...Tie jeho dokonalé jemné mäkké pery...

-Harry, chýbal si mi, srdiečko...Nevieš si ani len predstaviť ako veľmi.- Zašepkal a dal mi pramienok vlasov za ucho.

-Aj ty mne láska...-Jeho tvár zosmutnela. Nechápal som prečo až kým som sa nepozrel, kam sa pozerá on.

-O-on ťa požiadal?- Áno, pozeral sa na prsteň. O Louim vedel, vedel že spolu chodíme dosť dlhú dobu a že sa to raz stane. Napriek tomu to so mnou ťahal. Aby som bol úprimný, už niekoľko krát som rozmýšľal že to s Louim skončím, a budem sa naplno venovať Lloydovy... Ale nedokážem to... Mám rád obidvoch rovnako, nedokážem si medzi nimi vybrať.

-Hej, požiadal... A povedal som mu áno.

-To vidím...- Jeho tvár zosmutnela ešte viac.

-Láska ale vieš že ťa mám stále rád, však? Vieš že ťa milujem.

-Viem, Harry, ale jednoducho...to je jedno, poťme domov.- Opäť sa usmial a naštartoval auto.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My DadWhere stories live. Discover now