Práve sme vyliezli z vody a mali sme namierené do bufetu. Stáli sme v rade a Harry sa ma opítal
-Hej Am, čo je to kofola?
-To je niečo ako coca-cola až na to že to tak vôbec nechutí, ale je to dobré, vážne, skús to.
V rade sme boli druhý keď som ich uvidela... Nafúkaný gang našej triedy. Postrach školy. Slávne qatro Viktória, Laura, Biana a to najhoršie Nella. Áno Nella. Šikanovala ma od prvého ročníka. Celých sedem rokov a myslím že sa ani nechystá prestať. Striaslo ma keď som ich uvidela a strhlo som sa otočila do predu.
-Čo sa deje?- Spýtal sa Harry keď si všimol môj rýchli pohyb
-Ale to nič- Odvetila som
Gang sa blížil ku nám. predbehli niekolko ludí stácich v rade za nami a niečo si pri tom šepkali. Ale nie! Všimli si ma. Ale ignorovali ma. Postavili sa pred muža ktorý stál predo mnou. Pred Harryho.
-OMG ty si Harry Styles- povedala Laura a začala si omotávať pramienok vlasou okolo prstu. Aké dojemné
-Hm.. áno to som ja.
-Môžme sa s tebou odfotiť prosím?- Spýtala sa Biana Harryho a všetky štyri vytiahly svoje iPhony.
-No prečo nie- Odpovedal a dievčatá začali výskať ako splašesné kravy. Na Harryho pohľade som vydela že mu to nieje veľmi príjemné. Keď sa dofotili tak Nella podišla ku mne a povedala:
-Moja zlatá toto ak by si nevedela tak je Harry Styles ale to asi nevieš lebo také nuly ako si ty nemajú pojem o dôležitých luďoch- Dokončila svoju hlbokú myšlienku a strčila do ako keby som bola handra na umývanie podlahy.
Už boli na odchode ale Harry ich zastavil
-Čo si myslíš že robíš?
-Prosim?
-Prečo si do nej strčila?- Opýtal sa a hodil na ňu varovný pohlad.
Nella sa na mňa pozrela prekvapením pohľadom na čo som sa ja len škodoradostne uškrnula.
-Ak si si nevšimla pýtam sa ťa niečo!- Povedal Harry varovním tónom hlasu.
-Prepáč- povedala posmešne a odcupitala za svojímy kamarátkamy.
Harry sa na mňa pozrel spýtavím pohladom.
-Dievčatá z triedy.
YOU ARE READING
My Dad
FanfictionMôj život sa zmenil jedinou správou a všetko sa otočilo hore nohami... Som dievča s celkom normálnym životom ale keď mi popová hviezda odošle už spomínanú správu, tak sa všetko zmení. Presťahujem sa, spoznám nových ludí, ale aj životnú traumu...