Kapitola 67

50 2 1
                                    

Prešlo niekoľko dní, z dní sa stali týždne a z týždňov dva mesiace. Teraz je začiatok decembra a ja, Zach, Will a Lottie máme problém. Celkom veľký problém. Zabudli sme na ten projekt z chémie a zajtra ho už máme prezentovať.

Keďže ocko je teraz týždeň niekde v New Yorku na služobke a nás nezobral, som teraz s Louim sama. Nie že by to bolo nejako zlé, Louiho mám rada ale pokiaľ tu nieje ocko, Louis je... o dosť prísnejší. Aj teraz mi trvalo dosť dlhú dobu prehovoriť ho, aby ku nám mohli Zach, Will a Lottie prísť.

-Hello girl!- Povedal Zach keď vošiel ku nám a objal ma. Vždy keď sa stretneme tak ma objíme. Ale nesťažujem sa. Keď prišli aj ďalší, šli sme do mojej izby a začali robiť na projekte.

-Amber? Kde je Harry?- Spýtal sa Wil la jeho oči horeli nedočkavosťou z toho, aby ho videl.

-V New Yorku.

-V New Yorku?! Ja konečne prídem k tebe domov, a on je v New Yorku? Načo tu teda som?!- Will sa doslova rozkričal a očividne to bolo počuť až dole do obývačky, pretože sa hneď vo dverách objavil Louis.

-Čo tu hulákate? Máte robiť projekt, pokiaľ viem.- Povedal keď otvoril dvere mojej izby. Will sa na neho udivene a zároveň nahnevane pozrel, zatiaľ čo Lottie sa usmievala ako keby ju mal každú chvíľu požiadať o ruku.

-A-ahoj Louis- Pozdravila sa mu.

-Huh? Uhh... Ahoj?- Odzdravil sa s prekvapeným výrazom na tváry. A popravde sa mu ani nečudujem. Dnes sa mu už pozdravila minimálne štyrikrát.

Xx Večer xX

Všetci odišli, projekt bol hotový a ja so práve sedela na gauči vedľa Louiho.

-Hej, Amber, tá Lottie po mne ide?

-Mhm, asi hej.

-Fúúha... Odkáž jej že nieje môj typ.- Zarehotal sa.

-Odkáž jej to sám.

-Čo si zduhá? Huh?- Prevesil si ruku cez moje ramená a pritiahol si ma bližšie. -Čo ťa štve?- Vzdychla som si.

-Leo mi neodpisuje a ani nedvíha už niekoľko dní...


Ola

Dneska taká trošku o ničom kapitola, ale čo už... Nebojte sa bude to lepšie XD. Konečne som vymyslela ako to skončí, a musím vám povedať bude to zvrat ako hovädo!!!

Máte sa na čo tešiť! Alebo skôr netešiť... No uvidíte sami, ale na koniec si budete musieť ešte počkať zopár kapitól.

Mimochodom, ak ste si všimli, pridala som nový príbeh čo som už spomínala a úprimne, sa mi viac páči ako tento... Bežkajte ho kuknúť!!!

ily <3

TPWK


My DadWhere stories live. Discover now