1 September... Pomoc! Nová škola, nový ľudia, nové problémy a nové trapasy. Musím uznať že tá škola vyzerá luxusne. S ockom som sa rozlúčila pred školou.
-Prídem po teba po siedmej hodine okej?
-Mhm.
-Pokoj, je to len škola.- Neudržala som sa a musela som ho objať. On mi objatie opätoval a potom sa odtiahol. Rozlúčili sme sa a ja som sa vydala hladať moju triedu.
Keď som našla dvere s nápisom 3.a otvorila som ich a vstúpila dnu. Už tam bolo asi sedem ľudí a z toho traja sa na mňa pozreli. Jedno dievča sa na mňa pozrelo pohľadom: KtoSiAČoTuChceš, potom chalan s pohľadom: VyrušilaSiMaPriČítaní, a ešte jeden chalan ktorý sa na mňa pozeral ako na svätý obrázok.
Chalan s pohladom svätého obrázka prišiel za mnou.
-Oh môj bože! To si vážne ty?!
-Prosím?
-Amber? si Amber či nie?
-Áno som.
-Ja som Will a nemôžem uveriť tomu že ťa vidím!- Chalan čo si ešte pred sekundou čítal knihu v zadnej lavici sa presunul k nám.
-Will, daj jej pokoj veď len teraz prišla, nemusíš ju hneď bombardovať otázkami typu: Je pravda že Harry Styles miluje nutellu?! Mimochodom som Zachary.
-Nebombardujem ju otázkami!
-Ale chcel si.
-No a čo, na tom nieje nič zlé.- Preboha!!! Ja netuším čo mám teraz robiť. Mám odísť a nechať ich nech sa "hádajú" alebo mám niečo povedať? Keď sa "dohádali" tak sa m ponúkli že mi ukážu školu dokým nezačne prvá hodina. O 8:15 bolo počuť zvonenie čo signalizovalo že všetci majú ísť do tried.
-Prvú hodinu máme s triednim,- Oznámil mi Zachary -Je to asi najnormálnejší učiteľ na tejto škole, učí chémiu, angličtinu a hudobku.- Po piatich minútach do triedy vošiel celkom mladý, vysoký, čiernovlasý muž s okuliarmi na nose.
-Som rád že vás tu všetkých po prázdninách vidím...- Po blabotačkách okolo školského poriadku, krúžkov a takýchto vecí povedal: -Asi ste si už všimli že máte novú spolužiačku, Amber môžeš sa nám predstaviť?
eyyyyy
Všimla som si že v jednej kapitole, konkrétne v tej kde mala Amber zlí sen, tak som napísala že bude mať štrnásť ale malo tam byť trinásť... Inak ako prázdninujete?
YOU ARE READING
My Dad
FanfictionMôj život sa zmenil jedinou správou a všetko sa otočilo hore nohami... Som dievča s celkom normálnym životom ale keď mi popová hviezda odošle už spomínanú správu, tak sa všetko zmení. Presťahujem sa, spoznám nových ludí, ale aj životnú traumu...