Kapitola 12

80 2 0
                                    

Ráno som vstala o pol desiatej lebo mi nezvonil budík. Zišla som dole schodmi ale nevidela som Harryho. Bola tam iba Anne a Robin. 

-Dobré ráno.

-Dobré ráno Amber.

-Hmm... Kde je ocko?- Spýtala som sa keď som zišla poslední schod.

-Išiel si zabehať.

-Aha a nechodí behávať skorej?

-Prispal si ale každú chvílu by sa mal vrátiť- Odpovedala mi Anne zatial čo Robin znovu pozeral futbal.

-Čo si dáš na raňajky? Robila som lievance ale ak chceš spravím ti niečo iné.

-Lievance som ešte nikdi nemala. Skúsim.

-Ty si ešte nemala lievance?!- Ozval sa Robin z gauča -Kde do pekla to žiješ?!

-Robin!- Zahriakla ho Anne

-Nie to je v poriadku...- Povedala som a sadla som si za stôl.

-Ahojte rodinka.- Povedal Harry keď vošiel do domu, dal mi pusu do vlasov a sadol si ku mne.

-Ako si sa vyspala zlatíčko?- to je prvý krát čo mi povedal zlatíčko

-Hm.. celkom dobre

-Čo by si chcela dnes robiť?- Bola som celkom prekvapená že nebol zadýchaný lebo podla toho ako bol spotený tak ubehol z tadialto so Londýna a naspäť šprintom

-Ja neviem môžme sa ísť prejsť.- Hňeď ako som odkončila vetu predo mnou boli lievance s malinovím syrupom.

-Výborný nápad. A ja lievance nedostanem?

-Už sa na tom pracuje Harry.

Sarah ležala na zemy a spala. Ja som sa porozhiadla a zistila som že tu niekdo chýba. Nebola tu Gemma.

-A kde je Gemma?- Spýtala som sa ocka

-Veď u seba doma.- A aj pred ním pristál tanier s lievancamy. Malo ma napadnúť že má vlastný dom.

Keď som dojedla, šla som do kúpelne a potom sa prezliecť. Obliekla som si modrý crop-top s bledožltímy kvietkamy a k tomu riflové kraťasy. Vlasy som si zopla do drdolu ale keď sa ocko na ten drdol pozrel tak skonštatoval:

-Amber prosím ťa už si nikdy viac nerob takto drdol vyzerá to ako keby ti to rozžula krava.

-A ako si ho mám teda spraviť?

-Ja ti ho spravím mimochodom prišiel som za tebou pôvodne lebo som sa ťa chcel spítať že či by ti vadilo že by sme sa zastavili u môjho kamaráta lebo som si u neho zabudo...- ďalej to už nedopovedal a trochu s začervenal.


My DadWhere stories live. Discover now