Kapitola 7

101 2 0
                                    

A je to tu deň D

Ide sa do Amerikyyyyy ale ocko povedal že sa najprv stavíme v Londýne z tade pôjdeme do Holmes Chapel a strávime tam týždeň aby som s zoznámila s ockovou rodinou. Úprimne? Toho som sa bála asi najviac. Nemám rada zoznamovanie ale prežijem to. Vyniesli se svoje kufre von z paneláku a naložili do taxíka ktorý nás odviezol na letisko do Bratislavy. 

Takmer celú cestu som prespala lebo som vstávala o 03:00 aby som bola do pol piatej hotová. Zobudila som sa až v Nitre a zobudila som sa na to že ma niekto hladká po vlasoch. Hlavu som mala položenú na ockovom ramene. Oh Môj Bože ja sa dotýkam Harryho Stylesa a vôbec mi to nepríde divné.

Otvorila som oči a videla som že ocko drží mobil a pozerá niake video. V ušiach mal slúchadká a vlasy zopnuté v malinkom copíku ktorý vyzeral ako fontánka. Bolo to mega cute. Trochu som sa pohmýrila na jeho pleci a on mi dal pusu do vlasov.

-Dobré ránko sweetheard

-Dobré ráno. Koľko je hodín?

-Pol siedmej, nechceš ešte spať?- Starostlivo sa ma spýtal muž oblečení v obtiahnutom červenom tričku s bielimi bodkami a v bielych kraťasoch ktoré zdobilo malé srdiečko nakreslené na vonkajšej strane vrecka.

-Nie nedá sa mi- Povedala som a opäť si oprela hlavu o Harryho rameno.

Za trištvrte hodinku sme prišli na letisko a o dve hodiny sme odlietali. Dala som fotku na ig aby všetci vedeli a áno aj kravy si všimli


Lujzzikkk_.10

  @Lujzzikkk_

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  @Lujzzikkk_.10: No... Prišiel deň D. Ide saaaaaa!!!!!!!!!!  (PS: oci dik že si ma odfotil, aj by som ťa sem označila ale to by asi nebol dobrý nápad XD)

coments:

@nikolinkaa: Ja neverím ono sa to vážne deje... Potom pošli dáke images

ODPOVEDALI STE POUŽÍVATELOVI  @nikolinkaa: Pošlem

@Nellllllyy.345: Predpokladám že si v 3-tej triede a tlačíš sa so spotenímy úchilmy lebo nuli ako si ty na viac nemajú

ODPOVEDALI STE POUŽÍVATELOVI  @Nelllllllyy.345: by si sa čudvala

@harrystyles: <3  

ODPOVEDALI STE POUŽÍVALELOVI  @harrystyles: <3



My DadWhere stories live. Discover now