Keď pesníčka dohrala nedalo mi to a musela som sa opýtať:
-Vysvetlíš mi to už?
-No dobre... Som od teba len o šestnásť rokov starší a ako vieš tak sex je legálni od pätnásťich a ja pár dní do zadu pred mojimi šestnástimi narodeninami som tú možnosť využil a vyspal som sa s mojou vtedajšou priatelkou Abi no a nedal som si pozor a stalo sa to. Abi mi nechcela povedať že je tehotná takže som o tom nevedel no a o deväť mesiacov si sa narodila ty.
-No dobre ale prečo teda teraz nie som v Anglicku s ňou ale trčím tu na Slovensku?
-Abi nebola pripravená vychovávať dieťa tak ťa dala na adopciu. Adoptovala si ťa jedna pani s manželom zo slovenska lebo práve v tedy bývali v Anglicku, no a potom sa presťahovali naspäť sem na Slovensko.
-A ako si sa teda o mne dozvedel?
-Tvoja biologická mamka zomrela na rakovinu a mňa ako tvojho najbilžšieho pokrvného kontaktovali že by som sa mal o teba postarať a tak som tu.
Nevedela som čo mám povedať. Onemela som úžasom.
-Prisahám že keby som o tebe vedel tak aj ty by si už o mne vedela dávno.
Teraz ma to napadlo... Ja som vlastne ani nevedela ako ho mám oslovovať a tak, mi nezostávalo nič iné ako sa ho na to spýtať
- Vieš... No... Ako ťa mám vlastne volať?
Harryho táto otázka očividne prekvapila lebo mi neodpovedal celé dve minúty a ja som tie celé dve minúty rozmýšlala čo som povedala zle.
-Amber... Môžeš ma volať ako chceš.
A ja som na to bez rozmýšlania povedala: -Dobre teda... Ocko
Harry sa na mňa nadšene usmial a rukou čo mal volnú ma objal lebo tou druhou stále šoféroval.
-Ale nemusíš ma tak volať ak nechceš alebo ak ti je to nepríjemné.
-Ale ja chcem.
Popravde povedané konečne som mala niekoho koho tak môžem oslovovať lebo Filip na to naozaj nebol vhodný adept. A konečne som cítila pravú lásku lebo to doma bolo niečo iné. Bolo to jednoducho hrané.
YOU ARE READING
My Dad
FanfictionMôj život sa zmenil jedinou správou a všetko sa otočilo hore nohami... Som dievča s celkom normálnym životom ale keď mi popová hviezda odošle už spomínanú správu, tak sa všetko zmení. Presťahujem sa, spoznám nových ludí, ale aj životnú traumu...