Harry
S Louim sme pomaly odchádzali zo štúdia. Keď sme sedeli v aute, Louis šoféroval a ja som sa rozhodol že zavolám Niallovy aby so vedel či je všetko v poriadku.
-Čau Harold!
-Ahoj Niall, ako to tam ide?
-Jo v pohode, teda... Poviem ti to keď prídeš.
-Čože? Stalo sa niečo? Ste všetci v pohode? Niall, odpovedaj sakra!
-Hej, nestresuj. Dozvieš sa to keď prídeš. Uvidíme sa tam.
-Jo...Tak čau.
Skončil som hovora ustarostene si vzdychol. Čo sa tam stalo? Mobil som si strčil do vrecka a hlavu si oprel o okno. Niečo nieje v poriadku.
-Hej, zlatko, deje sa niečo?
-Neviem... Že vraj sa to dozvieme doma.
-Niall niečo vravel?
-Áno a znel pri tom dosť... Smutne. No nie že smutne ale neviem ako inak to mám nazvať.
-Neboj sa, určite to nebude nič vážne.- Keď sme prišli domov, odomkol som dvere a do nosa sa mi hneď dostala vôňa pizze. Započul som Freddieho bežiace kroky smerujúce k Louimu.
-Tatiiiiiiiii!
-Ahoj drobec.- Vošiel som hlbšie do domu, až som sa ocitol v kuchini.Sedel tam Niall a v rukách mal mobil. Amber tam nebola.
-Kde je Amber?
-Uhh... Myslím že je v izbe. Harry mal by si sa s ňou porozprávať.- Sadol som si oproti nemu a teraz som mal na tvári oveľa vystrašenejší výraz.
-Čo sa stalo?
-Z ničoho nič mala attack.- Hneď v tom momente ako mi to povedal, som zamrzol. Ako je možné že ho mala znova, veď posledný mala pred tromi dňami.
-A-Attack?
-Hej. A povedala mi že si jej povedal že som mával attacky ja, pričom ty si ich mával. Prečo si jej o tom klamal?- Áno, klamal som jej. Skúsil som ale Niallovú otázku ignorovať.
-Ako je možné že mala attack? Čo sa stalo pred tým? Bola nervózna?
-Nie, vyzerala byť v pohode. Asi.
-Asi?
-Áno, prišiel som za ňou len minútu pred attackom, čiže neviem čo bolo pred tým. Ale to nie je jediná vec ktorá sa stala.- Vysvetloval mi Niall a pritom mi pozeral do očí.
-Čo sa stalo?
-Nechce jesť.- V tomto momente sa mi chrbát zmenil na Aljašku. Nikdy pred tým nemala problém s jedlom, tak čo tak zrazu? -Harry, mal by si to začať riešiť.
-Áno, to mal.- Postavil som sa od stola a nasmeroval si to rovno do jej izby. Niečo sa s ňou deje a ja som bol rozhodnutý zistiť čo. Zaklopal som jej na dvere a nakukol. To čo som uvidel, mi lámalo srdce.
-Amber? PREBOHA! Čo to r-robíš? O-odhoď tú žiletku!
YOU ARE READING
My Dad
FanfictionMôj život sa zmenil jedinou správou a všetko sa otočilo hore nohami... Som dievča s celkom normálnym životom ale keď mi popová hviezda odošle už spomínanú správu, tak sa všetko zmení. Presťahujem sa, spoznám nových ludí, ale aj životnú traumu...