Kapitola 45

67 2 1
                                    

AMBER

O niekolko hodín Zayn prišiel za mnou a konečne mi strhol pásku z úst. Pozrel sa na mňa takým tým jeho pohladom a povedal: -Tvoj otec je strašný kretén, nechápem ako si to s ním mohla vydržať. V podstate som ťa zachránil.

-Pusti ma!- Osudová chyba. Natiahol ruku a dal mi pesťou do pravého oka.

-Takto sa so mnou rozprávať nebudeš baby.

-Nevolaj ma baby!

-Odporúčal by som ti byť ticho pokial nechceš mať monokel na oboch očiach.- Zafňukala som a on odišiel. Nechal ma tam tak celú noc spútanú bez jedla a vody.


HARRY

Zaspal som pred štvrtou ráno a zobudil sa o ôsmej čiže so toho vela nenaspal. Otočil som sa na posteli a pozrel na muža spiaceho po mojom boku. Pohladkal som ho na vlasy a on ma chytil okolo boku a pritiahol si ma bližšie k nemu.

-Dobré ránko Hazz.

-Dobré.

-Koľko je hodín?

-O chvíľku osem.- Lou sa na mňa usmial a posadil sa, potom sa sklonil, pobozkal ma do vlasov a postavil sa.

-Obleč sa Hazza.

-Kam ideme?

-Dať Malikovi cez držku, ani jeden z nás nieje debil a obaja vieme že ju má on, nemá ju mať kto iný.- Začal som sa obliekať najrýchlejšie ako som vedel. O dve minúty sme už boli obutý a nastupovali do auta.


AMBER

Celú noc som nespala. Keď už vyšlo slnko Zayn za mnou prišiel. Vyzeral rozospato ako keby práve vstal. Postavil sa vedla mňa a začal ma odväzovať od tej prekliatej stoličky.

-Nič neskúšaj baby, teraz si len moja, princess.- To čo spravil potom som fakt nečakala. Priblížil sa ku mne a pobozkal ma. Nespolupracovala som. Prečo by som aj mala?

-Práve som vstal a myslím že vieš čo sa chalanom stáva keď vstanú. Oh bože baby si tak nádherná.

-Nedotýkaj sa ma!- Toto nedopadne dobre. Začal si rozopínať zips na rifliach. Síce som bola volná od tých povrazov, ale najdalej som sa dostala na druhú stranu garáže. Ozvalo sa búchanie a zvonenie zvončeka.

-Do piči! Vydrž princess hneď sa vrátim.- Odišiel. Ale nezamkol. Teraz je moja šanca zmiznúť.




My DadWhere stories live. Discover now