Kapitola 43

52 1 0
                                    

HARRY

-Niall?

-Foooo???

-Ako môžeš teraz jesť?!

-Jedlo ukludňuje Harry.

Volal som Niallovy hneď ako som dovolal s políciou a oznámil mu že dnes už asi neprídem do štúdia tak on prišiel ku mne. Aj tak bývame len pár domov od seba. Chodil som po obývačke sam a tam zatial čo Niall mi v kuchyni vyjedal čokoládu. Ak ju niekto uniesol tak kto? Počkať! Zayn!

-Ten skurvený pojebaný Malik!- Zakričal som tak že to aj Louis v Londýne počul.

-Hm?

-Zayn!- Znovu som zakričal, zobral si z vešiaka mikinu a otvoril vchodové dvere.

-Harry fam ifeš?- Spýtal sa Niall s plnými ústamy čokolády.

-Zabiť toho zasratého Zayna Javadda Malika.- Zakričal som na Nialla. -Ideš so mnou?- Súhlasne pokýval hlavou a začal sa obúvať. Nastúpil sme do auta a išli k Malikovy.

-Prečo si myslíš že ju uniesol práve on?

-Pred týždňom keď som ho pozval na Amberinu oslavu som sa s ním strašne pohádal, preto neprišiel a posledná správa ktorú mi poslal bola: Veď počkaj, ty budeš rád ak ju vôbec uvidíš.

-A o čom ste sa hádali?

-O úplnej kokotine. On na mňa žiarli, myslí si že Amber je u mňa len preto lebo chcem pozornosť.- Bože ja ho tak nenávidím!


AMBER

Zamkol ma v garáži! A pripútal o niaku stoličku čiže som sa nemohla pohnúť a ústa som mala stále zalepené čiže kričať o pomoc by sa neoplatilo. Oh bože čo ak sa z tadialto nedostanem? Chcem ísť domov. Prišiel ku mne a moju uplakanú tvár chytil medzi ukazovák a palec tak silno že som zaskučala ako týraný pes. On sa zasmial a dal si dole okuliare a rúško. Nie! Nie! NIE!!! to nemôže byť on!

-Toto bude ešte sranda baby.- Povedal mi a konečne pustil moj tvár a odišiel. Ten muž bol Zayn Malik

My DadWhere stories live. Discover now