Kapitola 28

88 1 0
                                    


Až na to ako Filip s "Darboženou" zazerali na ocka s Louim sa deň vyvíjal celkom v pohode. Na obed sme išli do McDonaldu lebo Dávid od rána nebásnil o ničom inom len o tom ako si dá Happy-Meal. Mojou výhodou bolo že som nemusela prekladať čo kto hovorí lebo všetci okrem Dávida vedeli anglicky. V sobotu večer o desiatej Filip navrhol že by sme sa mali porozprávať o tom ako to bude ďalej. Dohodli sa že to budú riešiť až zajtra lebo odchádzajú až v utorok. A to mali prísť v piatok večer a odísť v nedelu ráno!

Na ďalší deň ráno ma zobudilo klopanie na dvere. Dnu nevošiel ocko, ani Louis ale bola tam "Darbožena". 

-Mali by sme sa porozprávať.- Povedala a sadla si na stoličku. Zobrala som do ruky mobil aby som sa pozrela kolko je hodín. Bolo POL ŠIESTEJ RÁNO!!!!! 

-Porozprávať? O pol šiestej?

-Áno

-A o čom?

-O tom ako to tu nie je normálne. Preboha veď sa pozri tý dvaja sú teplí už len to nie je normálne!- Ak mi chcete zhoršiť deň hneť ráno tak začnite vravieť o tom ako LGBT ludia nie sú normálni.

-Čo je zlé na tom že sa majú radi? Majú na to právo!

-Preboha Lujza vspamätaj sa z toho sna v ktorom žiješ, jednoducho nie je normálne aby sa dvaja dospelí muž držali za ruku cestou do McDonaldu a z toho jeden sa oblieka ako postihnutý!

-Ocko sa neoblieka ako postihnutý! No a čo tak si na seba dal ružové tričko čo s tým spravíš na tom nieje nič zlé.- Zasyčala som spomedzi zuby.  Už to nedávam okrem toho že nenávidím keď niekto súdi ludí podla toho koho majú radi nenávidím ludí ktorý súdia ostatních podla toho čo si obliekajú

-Ocko? Tak ho voláš?

-Áno, aj na tom je na tom niečo zlé?

-Samozrejme, zrazu sa ti napíše popová hviezda a ty človeka ktorého poznáš ledva deň začneš volať ocko?! A pochop že nechcem aby si vyrastala medzi dvoma gaymi. A mimochodom nemá ten Louis aj syna, prečo sa o neho nestará?

-Lebo Fredie je celé leto na dovolenke v Španielsku s jeho mamkou Brianou a inak sem chodí na víkendy a vlastne prečo sem ťaháš Freddieho?


My DadWhere stories live. Discover now