Musím povedať že byť dcérou bohatého človeka má svoje výhody. Nielenže budem chodiť na najlepšiu školu v LA (na počudovanie ma tam zobrali) ale narodeninové prekvapenia doslova nemajú hranice. Viete čo!? Ešte dnes pôjdem na koncert!!! Lewisa Capaldiho!!!
Už sme nastupovali s ockom a Louim do auta. Vystúpili sme pred arénou, podali tomu bodygardovy (sorry, neviem ako sa to píše) lístky a koncert sa o polhodinu začal. Na pódium prišiel Lewis a ja som začala pišťať ako šialená. Keď dospieval Pointless ocko mi oznámil že musí ísť na záchod a Louis sa k nemu pridal že potrebuje tiež.
-Keby sa niečo dialo tak mi zavolaj dobre?
-Prečo by sa malo niečo diať?
-No vieš... Je tu podozrivo veľa chlapov na to že je to Lewisov koncert.
-Čo ty vieš, možno sú ako my.- Odpovedal mu Louis
-Myslíš ako doprovod?
-Nie, myslím to tak že sú gayovia.
-Tak to je tu podozrivo veľa gayov.
-Čo ti budem hovoriť, globálne oteplovanie očividne pôsobí aj na ľudí.- Ocko pobavene pokrútil hlavou.
-Ach Bože Louis, Louis... Jo a Amber, môžeš ísť do predu k pódiu ak chceš.- Prikívla som a nasmerovala som si to tam. Lewis zatial odspieval dve ďalšie pesníčky a oni dvaja sa stále nevrátili. Už som držala mobil že im idem zavolať keď Lewis zrovna začal svoj monológ:
-Zložil som už veľa pesníčiek ale tá čo pôjde teraz nieje moja. Mám tu nejakých 1D fanúšikov?- Ozvalo sa hromadné zapišťanie. -Tak to som rád pretože práve prichádzajú.
To si robíš srandu! Na pódium pricupitali ocko s Louim z prava (držali sa pri tom za ruky) a Niall s Liamom z prava. Ak do zajtra neohluchnem z toho pišťania všetkých naokolo tak to znamená že mám ocelové uši. Na okolo sa rozliehala melódia Drag Me Down a ocko začal spievať.
Po koncerte sme prišli domov a ja som plná zážitkov z tohto dňa zaspala hneď po sprche na gauči. Cítila som ako ma niekto zakryl dekou a ja som sa ponorila do ríše snov.
YOU ARE READING
My Dad
FanfictionMôj život sa zmenil jedinou správou a všetko sa otočilo hore nohami... Som dievča s celkom normálnym životom ale keď mi popová hviezda odošle už spomínanú správu, tak sa všetko zmení. Presťahujem sa, spoznám nových ludí, ale aj životnú traumu...