Konečne sme prišli domov. Šla som do sprchy a potom si zobrala z kuchyne jablko.
-Si hladná?- Spýtal sa ma Louis a ja som prikývla. -Tak to daj naspäť a ja niečo spravím, aj tak sme ešte nikto neraňajkovali.- Povedal a začal robiť cesto na lievance.
-Uuuu, niečo tu dobre vonia.- Povedal ocko keď vyšiel zo záchoda. Sadol si na gauč a zapol telku zatial čo som ja len stála na chodbe.
-Am, poď sem.- Poslúchla som a sadla si k nemu. On sa presunul ešte bližšie ku mne, objal ma a šepkal mi do ucha. -Neboj se už je všetko v poriadku, si s nami, nič sa ti nestane dobre?
-Dobre.
-Chceš sa o tom porozprávať či nie.
-Ani nie.- Kto by sa chcel rozprávať o tom že ho uniesol týpek z chlapčenskej kapely.
-Počúvaj Amber, rozmýšľal som a napadlo ma že či by si nechcela chodiť ku psychológovi. Ja to nemyslím nejako zle ale tie tvoje attacky... A Malik tomu veľmi nepomohol. Porozmýšľaj o tom.
-Myslíš si že som blázon?
-Čo? to nie. Rozdiel medzi psychológom a psychiatrom je ten že psychológ je človek ktorý robí terapie a tak, zatiaľ čo psychiater je akoby doktor ktorý lieči psychicky narušených ľudí. A nieje hanba chodiť ku psychológovi, ja tiež chodím na terapie, tak isto ako aj Louis.
-Vážne?
-Hej, niekedy je fajn sa vyrozprávať.
-Ale ja ti hovorím všetko.
-Všetko?
-Mhm
-Dobre ale porozmýšľaj o tom.
-Raňajky!- Zakričal Louis z kuchyne. Sadli sme si za stôl a začali jesť. O štvrtej sa ozval zvonček na dverách.
-Otvorím.- Oznámil Louis. Po troch minútach sa vrátil naspäť a podal mi nejaké zošity z matiky. -Toto ti doniesol nejaký chalan.
-Ako vyzeral?
-Trochu vyšší než ty a mal blonďavé vlasy.- To musel byť Zachary. Odniesla som si zošity do izby a vrátila sa naspäť do obývačky.
-Harry kukaj!- Ozval sa Louis.
-Čo?
-Niekto ťa odfotil s Justinom a teraz je všade že s ním chodíš.
-Veď to je fotka z oslavy.
-No hej...
-To fakt nemôžem mať chvíľku pokoj?!
YOU ARE READING
My Dad
FanfictionMôj život sa zmenil jedinou správou a všetko sa otočilo hore nohami... Som dievča s celkom normálnym životom ale keď mi popová hviezda odošle už spomínanú správu, tak sa všetko zmení. Presťahujem sa, spoznám nových ludí, ale aj životnú traumu...