978 slov
•• ••
Pohled Maxmillian Potter
,, Vzbudíme je?" Probudil mě nějaký hlas.
,,Ani náhodou budil jsi ji někdy? Ta je ještě horší než Tichošlápek." Řekl druhý hlas.
,, Horší než on snad už být nemůže."
,, Dobře, takže ty budíš Max a já Tichošlápka."
,, Fajn."
Řekli ty hlasy, když v tom se ozvalo dvojité aquamenti a na mě dopadl proud studené vody. Ihned jsem se vyšvihla do sedu připravena zabít člověka, který mě probudil tímto strašným způsobem.
,,Kdo to ksakru byl?" Zařvala jsem.
Ovšem nebyla jsem jediná, protože přesně tato věta se o pár sekund ozvala z protější postele. Byl to Sirius, kterého nejspíš taky vzbudily.
,,No tady Remus." Vykřikl James a prstem ukazoval na svého kamaráda.
,, Vždyť ty jsi vzbudil Tichošlápka a já Max, takže v tom jedem spolu!" Řekl mu s úšklebkem Remus.
V tuto chvíli jsem si nebyla jistá koho zabít první a zároveň jakým způsobem abych si nevysloužila jednosměrný lístek do Azkabanu. A tak jsem tedy zvolila variantu ve, které je zabije Sirius. Vymotala jsem se tedy z postele a z mého kufru jsem si vytáhla školní uniformu ve, které byla i sukně.
,,Tyvole tak to nosit nebudu." Řekla jsem a sukni zahodila někam do útrob pokoje.
Místo toho jsem si vzala černé džíny a vyrazila do koupelny. Tam jsem provedla ranní hygienu. Na řadu přišlo oblečení. Nasoukala jsem se tedy do černých džín a bílé košile u, které jsem si rozepla první dva knoflíky. Kravatu jsem si dala okolo krku ovšem velmi povolenou, protože jinak bych se v ní zadusila.
Vlasy jsem si zapletla do dvou copů a na řasy si nanesla trochu řasenky. Ještě jsem se nastříkala trochou parfému a potom vyrazila z koupelny.,, Ségra víš, že takhle sukně nevypadá?" Zeptal se mě se smíchem James.
,,Jamesi já říkala, že sukni si na sebe
nikdy neobleču." Odpověděla jsem mu s úšklebkem.Pohled jsem stočila na zbylé obyvatele pokoje. Peter už nejspíš byl na snídani, Remus si něco četl a Sirius mi věnoval pohled. No pohled, spíše pohledy, které byli směřovány na můj hrudník. Tleskla jsem mu tedy před obličejem a on jako by se probral z transu.
,,Siriusi oči mám trochu víš." Zasmála jsem se a on mi věnoval pouze nevraživý pohled.
Za doprovodu mého smíchu se vydal do koupelny. S klukama jsem se dala do řeči a Sirius mezitím dokončil svou práci v koupelně.
Vyrazili jsme tedy na snídani, kde už- jak jsem předpokládala- byl Peter.
Usedli jsme tedy ke stolu, kde jsem si nabrala asi deset lívanců. No co mám hlad.
,,Tohle všechno sníš?" Zeptal se mě se smíchem Sirius.
,,Ano, máš s tím nějaký problém?" Odsekla jsem mu a s chutí se pustila do snídaně.
McGonagallová zrovna obcházela stoly a rozdávala nám rozvrhy. Takže co tu máme.
,,Hele Max jaký máš rozvrh?" Zeptal se mě James a já mu ho ukázala.
,, Máme ho úplně stejný." Vykřikl s nadšením a já se k němu přidala.
Zjistila jsem, že stejný rozvrh má i Sirius. Výjimkou byli Peter a Remus, kteří místo věštění z čísel měli starodávné runy.
Jako první hodinu jsme měli lektvary se Zmijozelem. No potěš koště asi umřu.
Po snídani jsme se tedy vydali do sklepení, kde profesor Křiklan vyučoval lektvary. Sedla jsem si do zadní lavice sama. Do lavice, která byla vedle mé si sedl Sirius s Jamesem a do lavice, která byla přede mnou si sedl Remus a Peter.
Po pár minutách profesor Křiklan došel a začal jeho nudný proslov, který jsem prakticky neposlouchala.
,, No, takže dnes si uvaříme kostirost, jeho návod najdete na straně 9-12 pusťte se do toho." Řekl Křiklan a já si došla pro ingredience.
Kostirost jsem znala nazpaměť, takže jsem se ani neobtěžovala ho hledat v učebnici. V Kruvalu jsme museli lektvary umět nazpaměť a bylo to na zabití. Naštěstí mi vždycky šli.
Připravili jsem si tedy vše potřebné a pustila se do lektvaru. Zhruba po půl hodině jsem měla lektvar připravený, stejně jako Evansová a chlapec s umaštěnými vlasy.
Křiklan se zrovna zastavil u mě, aby mi ohodnotil známkou lektvar.
,,Páni to je úžasné. Tak silný kostirost jsem dlouho neviděl. Slečno Potterová připisuji Nebelvíru 10 bodů a máte za V."
Pronesl učitel lektvarů a já se pousmála.Zničehonic do mě žduchl James a já se tedy na něj otočila.
,,Co potřebuješ?" Sykla jsem na něj.
,, Ségra já myslel, že ty plesy a takový kraviny nesnášíš." Řekl s úšklebkem a já mu věnovala nechápavý pohled.
,, Nějak to nechápu?"
,,No Křiklan pro své oblíbence pořádá každý rok takový ples a podle toho co ti řekl jsi určitě zvaná." Řekl mi s úšklebkem a já potichu zaklela na čež mi byl odpovědí smích.
Hodina už skončila a já si tedy rychle zabalila věci a vystřelila z učebny.
Další hodinu jsem měla péči o kouzelné tvory, která byla na pozemcích školy a tak jsem se tam tedy vydala.
Hodina probíhala v pořádku, učili jsme se něco o hipogrifech, které nám měl další hodina pan profesor Kettleburn ukázat příští hodinu.
S Jamesem, Siriusem, Remusem a Peter jsme vyrazili na oběd. Se Siriusem jsme se bavili o náboru do famfrpálového družstva.
,,Hele Max nechtěla bys s náma zajít za Hagridem?" Zeptal se mě Sirius a já jen s radostí přikývla.
Po obědě jsme šli na pokoj, kde jsme se převlékli a vyrazili k Hagridovi do roubenky. U Hagrida bylo moc fajn kluci a on mi vyprávěli spoustu příběhů a já se smála až jsem spadla ze židle. Neptejte se jak se mi to povedlo. Očividně to bylo, ale tak vtipné, že to rozesmála všechny ostatní. U Hagrida jsme byli až do večeře.
Rozloučili jsme se tedy s ním a šli na večeři. Potom už jsme jen šli na pokoj, kde mi kluci vyprávěli další příběhy.
Taky začali plánovat párty, která se má uskutečnit tento víkend. A já se šíleně těším, protože tam bude alkohol a to je prostě moje. Kolem půlnoci jsme si popřáli dobrou noc a vydali se do říše snů.
• •
Zdravím! Tato kapitola je trochu lehčí, ale snad vám to nevadí. Pokud byste našli nějaké gramatické chyby prosím napište mi to do komentářů. Chtěla bych poděkovat za všechny přečtení a hvězdičky. Takže DĚKUJU!
Loučím se.....
PS: čtěte dál, protože jsem ta nejlepší spisovatelka....
ČTEŠ
TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black
Fanfiction• • ,,Remusi myslíš si, že mě má ráda? Jakože ráda jako já ji?" Zeptal se chlapec jeho dlouholetého přítele. ,,Siriusi nevím. Neumím číst její city, ale ráda tě má. Ovšem nevím jestli tak jako ty, ale jednou se to dozvíš." Odpověděl chlapcovi. ,, Pr...