6. KAPITOLA

173 5 0
                                    

1020 Slov

Pohled Maxmillian Potterové

Ráno jsem se vzbudila kolem sedmé sama od sebe. Což je docela dost velký úspěch. Dneska se má konat ta párty. A upřímně docela dost se těším.

Vydala jsem se tedy do koupelny, kde jsem si jako každé ráno sčesala své hnědé- skoro až černé- vlasy do dvou copů. Na košili jsem opět nezapla první dva knoflíky, navlékla se do džínsů a povolila kravatu.

Když jsem vyšla z koupelny Remus a James už byli vzhůru. To se ovšem nedalo říct o Siriusovi a Peterovi.

,,Ahoj Max. Snažíme se tady probudit Siriuse, pomůžeš nám?" Zeptal se prosebně James.

,, Dobře, ale potom budem zdrhat jako o život, protože nám o něj vážně půjde." Odpověděla jsem mu s úšklebkem.

,, Aquamenti"

To už se na Siriuse svalil proud studené vody, který ho samozřejmě ihned probudil.

,, Kterej idiot!" Vykřikl naštvaně a já s úsměvem schovávala hůlku za zády.

,,Max?"

,, Co prosím. Já určitě ne Siriusi. Já jsem hodná osoba." Řekla jsem andělským hláskem.

,,Zabiju tě." Zavrčel na mě a já se chystala k útěku.

Vystřelil z postele a já ihned běžela do společenské místnosti. Samozřejmě se smíchem.

,, Až tě chytím tak tě zabiju Potterová." Křičel přes celou místnost mokrý Sirius.

,,Tak to zkus!" Zakřičela jsem na něj a rozeběhla se ven.

Po pár minutách běhu jsem ho nikde neviděla, takže to nejspíš vzdal.

Vrátila jsem se tedy do pokoje, kde už byl uklidněný Sirius, James, Remus a vzbuzený Peter.

,, Máš štěstí, že jsem tě nezabil Potterová."

,,Ale to bys přece tak hodnému stvoření nemohl udělat." Řekla jsem a zamrkala na něj.

Vydali jsme se na snídani, kde jsme řešili dnešní párty.

,, Kluci a samozřejmě tady Max, nechtěli byste tak na začátek roku obarvit Norrisku?" Zeptal se Sirius a mi dychtivě přikývli.

Jako první hodinu jsme měli dvouhodinovku lektvarů, potom dějiny a oběd. Zbytek dne jsme měli volno a právě v tento čas se měl uskutečnit náš plán.

Lektvary proběhli docela v pořádku a v hodině dějin jsem si hodila šlofíka stejně jako zbytek třídy. Teda kromě Lily a Remuse to jsou takoví pošuci. Ale aspoň vím od koho si budu brát zápisy. Hele nesuďte mě, že spím v hodinách, ale jako hlas našeho profesora- který je mimochodem duch- je tak šíleně monotónní, nudný a uspávání, že prostě nejde ho poslouchat.

• •

,, Takže ten vopelichanej kartáč je právě ve třetím patře. Já s Max vyjdeme z leva a Remus, James a Peter vyjdete z prava. Tam chytíme ten kartáč." Vysvětloval Sirius plán.

Jo a víme kde je 'ten vopelichanej kartáč' kvůli pobertově plánku. To je takový plánek, který ukazuje bradavice a všechny lidi a zvířata co se na hradě nacházejí.

S klukama jsme se tedy vydali do třetího patra, kde jsme se rozdělili. Paní Norrisovou jsme chytili ihned. Bohužel začala šíleně mňoukat a vrtět sebou.

TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black Kde žijí příběhy. Začni objevovat