772 slov
Pohled Maxmilian Potterové
Čas letí jako voda. Zničehonic je tu prosinec a samozřejmě i Vánoce. Ani nevím, kam se ten čas poděl, ale moc mi to nevadí. Přeci jenom Vánoce jsou moc fajn svátky, ale taky to znamená, že do konce mého posledního školního roku už zbývá jenom šest měsíců. Ale pojďme myslet na to dobré.
Na Vánoce samozřejmě zůstávám v Bradavicích. Stejně jako všichni ostatní ze sedmého ročníku. Každý si to tu chce naposledy užít.
Včera jsme byli v Prasinkách, takže jsem pro všechny nakoupila dárky. A taky si dala máslový ležák, vyválela se se Siriusem ve sněhu, nachytala jak se Lily a Jamie muckají a stihla to vyslepičit Marlen, která z nich teď má srandu. Skvělý to den.
Každopádně k těm dárkům. Pro Jamieho mám repliku zlatonky, nějaké sladkosti a fotku, jak s Lily tančí na plese. No co, jsou tam roztomilý. Pro Petera mám sladkosti jako vždy, pro Remuse a Lily nějaké knížky, Marlen ode mě má novou paletku, kterou tak moc chtěla, Dorcas a Mary ode mě dostanou náramky, no a pro Siriuse? Pro Siriuse jsem sehnala další desku Beatles do jeho sbírky. Jednu jsem mu už dávala na narozky minulý rok a tak jsem si řekla, že by to bylo fajn. Přece jenom já od něj první rok také dostala náhrdelník a teď k němu každý rok dostávám přívěsek s nějakým významem. Něco jako psy, naše patrony.
Teď už to zbývá všechno jenom nějak zabalit. Jsem v tom úplně levá a podle toho to taky tak dopadlo. Jednoduše všechno jsou to obří koule obalené tunou balícího papíry a izolepy. Ale snažila jsem se a na tom jediném záleží.
Zrovna když nějak 'dobalím' poslední dárek, přižene se do pokoje, jako velká voda, Sirius.
,,Co chceš?" Zeptám se, protože mi je jasné, že se bude ptát, co jsem mu koupila za dárek.
,,Maxinko, copak jsi mi koupila. Notak, já chci jenom vědět, jestli to moje má stejnou cenu." Zakňučí a udělá na mě psí oči. Dříve bych jim asi neodolala a i teď mi to dělá velké potíže, ale já se jen tak nedám.
,,Ne. Zjistíš to už za pár dní, tak se furt neptej." Dětinsky na něj vypláznu jazyk a zanesu dárky do mé skříně.
,,Ale notak! Potterová!" Kňučí znovu a zezadu se ke mně připlíží. Jednu ruku položí na skříň za mnou a tak mě tu jakoby 'uvězní'.
,, Potterová, Nepotterová, mě to nezajímá. Dárky dostaneš až na Vánoce." Řeknu tvrdohlavě a zašklebím se na něj.
On se ke mně ještě více nahne a tak přitiskne své tělo blíže k tomu mému. Hlavu přikloní blíže, cítím jeho horký dech na mých tvářích.
,,Max." Zašeptá a kouká se mi do očí. Já zase hledím do těch jeho šedově bouřkových. Sakra, Potterová odmiluj se už konečně.
,,Ano?" Zahuhňám tiše zpátky, když mé tváře zlehka zrudnou nad pomyšlením jak moc blízko je a jak jednoduché by bylo ho políbit. Jak jednoduché by bylo políbit ty jeho lehce rudé a očividně měkké rty.
Chvíli na mě hledí a pak jeho pohled sklouzne na mé rty. Myslí snad na to stejné? Pak ovšem zamrká a odtáhne se ode mě.
,,Jsi mrcha." Řekne škádlivě a začne mě lechtat, načež se samozřejmě začnu smát....
Tyto chvilky jsou poslední dobou až moc časté. Vždycky se k sobě nějak přiblížíme, už to vypadá, že by mě políbil nebo se snad k něčemu přiznal. Ale vždy, jakoby si uvědomil, co dělá, se odtáhne a rychle to zamaskuje nějakou bláznivostí nebo škádlením. No řekněte mi, co si potom mám myslet. Jestli mě má rád tak ať to řekne. I když já nemám co říkat. Sama se mu nepřiznám, že ho vlastně tak trochu (hodně) miluju.
Pohled Jamese Pottera
S Lily nám to skvěle klape a já bych snad nemohl být šťastnější. Jenom kdyby se Max a Sirius konečně dali dohromady.
Sleduju ty dva poblázněnce už hodně dlouho. Furt nedokážu pochopit, proč se Sirius nevyzná. Moc dobře ví, že ho Max má taky ráda. Jenom je tvrdohlavá a není schopná mu to říct. A já se z toho asi zblázním.
Dárek pro Max jsem šel vybírat s Tichošlápkem. Vybral jí opět přívěsek, tentokrát ve tvaru hvězdy. Jaký to má význam, to netuším. Minimálně doufám, že to není sebestředná narážka na to, že je pojmenovaný po hvězdě.
,, Tichošlápku?" Řekl jsem mu ten den v Prasinkách.
,,Ano?"
,, Já už svojí zlatonku chytil. Teď je řada na tobě."
___________
Zdravím! Po více jak měsíci a půl jsem tu zpět s další kapitolou. Wattpad jsem na chvíli smazala ze svého mobilního zařízení, takže proto nevycházely kapitoly. Také bylo léto, já se více věnovala jiným věcem atd. Každopádně stále děkuji za podporu všech přeživších.
Amigos!
ČTEŠ
TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black
Fanfiction• • ,,Remusi myslíš si, že mě má ráda? Jakože ráda jako já ji?" Zeptal se chlapec jeho dlouholetého přítele. ,,Siriusi nevím. Neumím číst její city, ale ráda tě má. Ovšem nevím jestli tak jako ty, ale jednou se to dozvíš." Odpověděl chlapcovi. ,, Pr...