12. KAPITOLA

159 5 0
                                    

1210 slov

• •

Pohled Maxmillian Potter

Šli jsme tedy do hradu. Ovšem to by mě s Tichošlápka nesměla zastavit Minnie. Řekli jsme ostatním ať jdou napřed a my šli s Minnie. Jakmile nás zavedla k sobě do kabinetu ihned začala mluvit.

,, Můžete my vysvětlit, proč jste včera nesplnili váš trest. Sice jste se vrátili do hradu, ale bez květiny. Vysvětlíte mi to?" Zeptala se naštvaně.

To mi včera nedošlo. Sakra! Tichoš už chtěl začít mluvit, ale já ho přerušila. Beztak by řekl co nás, spíše mě, napadlo a to já nechtěla.

,, Omlouvám se paní profesorka. Rostlinu jsme nemohli najít. Chtěli jsme hledat dál, ale všimlo si nás stádo kentaurů. A moc dobře víte jací jsou." Řekla jsem a Minnie pouze kývla.

,, Dobrá, ale za nesplněný trest dostanete jiný trest tentokráte to bude leštění pohárů. V pondělí po vyučování tady před kabinetem." Pouze jsme přikývli.

,,Tak můžete jít."

Dveře od kabinetu Minnie zaklapli a Sirius se ihned hlásal ke slovu.

,, Proč si jí to neřekla?" Vykřikl a já sebou trochu trhla.

,,A co jsem jí jako měla říct. Napadlo nás v lese něco černého a já se twm malém složila. Ne, to vážně nemám za potřebí." Sykla jsem směrem k němu.

,,Ale-"

,, Neřešme to dobře. Vyhráli jsme zápas. Tak si pojďme užít párty." Řekla jsem a už ho táhla směrem ke společenské místnosti.

,,Heslo?" Optala se nás buclatá dáma.

,,Odvážná srdce" Řekl Sirius a dveře se odklopily.

Ve společenské místnosti se už slavilo. A to hodně.

,,Sestřičko! Kde jsi byla?" Vykřikl James.

,,Něco po nás chtěla Minnie, to neřeš." Tichošlápek se na mě zamračil, ale raději nic neříkal.

,,Fajn a teď pojďme se bavit!" Vykřikl a už nás táhl k baru.

Samozřejmě jsem se nebránila. Pití to je moje. S Jamesem a Siriusem jsme vypili pár panáků pospolu. Potom ovšem James uviděl Lily a ihned jí přiběhl kazit život. Přeci jenom proč ne, že? Se Siriusem jsme tam ještě chvíli seděli, když v tom začala hrát naše oblíbená písnička od Beatles.

,,Madam věnujete mi jeden tanec?" Optal se v poklonu Sirius a já se pouze od srdce zasmála.

Samozřejmě jsem se s ním vydala na parket. I když jsme nebyli opilí naše taneční kreace museli být opravdu zajímavé. Tak, že by z toho každého normálního člověka postihla psychická újma. Smáli jsme se a po pár dalších písničkách vydali k baru.

,, Čtyřikrát ohnivá whisky." Křikla jsem na barmana.

James se najednou rozkřikl. Jen jsem se pootočila k němu.

,, Jaktože mě Liluška nechce. Jsem přeci dokonalý. Úžasný! Já jí tak moc miluju a ona se o mě vůbec nezajímá!"

,,Tak se v její přítomnosti nemáš chovat jako idiot Jamesi."

,,Ale já jí vážně miluju." Zamumlal opilecky.

Ale přeci jenom říká se, že když je člověk opilý je upřímný. A tady to platilo dvojnásob. Jsem si jistá, že James Lily miluje. Přeci jenom uhání jenom ji. A tp po něm touží sposty holek, které mu to dávají najevo a pořád to zkouší. Ale on ne. On se nedá a stále to zkouší.

TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black Kde žijí příběhy. Začni objevovat