1002 slov
• •Pohled Maxmillian Euphomia Potter
Dnes je 3.Listopadu a to znamená jen jediné. Sirius má své posvátné sedmnácté narozeniny. Potom už bude dospělý. A to se musí samozřejmě zapít. Chystá se velká oslava, ještě aby ne.
Je už večer a společenská místnost je už vyzdobená. Je tu všechno co je potřeba jako dort, dárky, bar a samozřejmě alkohol.
Myslím, že můj dárek je opravdu dokonalý. I když mi to pár dní trvalo, podařilo se mi ho získat. Je to nové album mudlovské skupiny The Beatles.
Jen těžko se dá sehnat. Naštěstí mi moji známí pomohli. Sice to stálo docela dost, ale co bych pro toho blecháče neudělala.Siriusovi jsme se až do teď docela vyhýbali, ale vsadím se, že si našel nějakou společnost.
,,Max už jsem jde!" Zakřičel Remus, který kontroloval na plánku zda je Sirius blízko.
Bylo tu doslova stovka lidí. Jak jeho obdivovatelky, tak kamarádi. Párty byla povolena od 5. ročníku. Nechceme tu mít opilé malé děti.
Rychle jsme se schovali a čekali až Tichošlápek projde dveřmi. Po pár minutách se tak skutečně stalo.
Všichni jsme vyskočili ze svých úkrytů a hromadně zakřičeli překvapení.Veselé jiskřičky v Siriusových očích nešly přehlédnout. Opravdu byl šťastný.
,,Tak proto jste se mi vyhýbali? Ježiš vy jste úžasní!" Zakřičel a rychle k nám přiběhl.
Ihned jsme skončili v jeho objetí.
,,No Tichoši a teď tu nedělej dojemnou chvilku. Ještě se rozbrečím!" Řekla jsem se smíchem a vyklouzla z jeho objetí.
,,Tak určitě. A teď jdeme slavit!" zakřičel a právě teď začala pořádná párty.
Všichni se k němu hrnuli, přáli mu a předávali dárky. Nechtěla jsem se tam cpát a tak jsem počkala.
,,Tak co maxinko, co máš pro svého nejlepšího kamaráda?" Zeptal se už trochu přiopilý Sirius.
Já v sobě už taky nějakou tu skleničku ohnivé whisky v sobě měla a tak jsem s úsměvem vyhrabala svůj dárek, který jsem mu následně nacpala do ruky.
Ihned začal trhat balící papír. Jakmile zahlédl co je uvnitř, pootevřel úžasem pusu. Na to mě sevřel v pevném objetí.
,, Děkuju, děkuju! Sakra kolik tě to muselo stát? Navíc se to vůbec nedá sehnat."
,, Neřeš byla to maličkost. Tak co jsi s tím spokojený?" Zeptala jsem se s úšklebkem.
Místo odpovědi mě ještě více sevřel v objetí.
,,Tak pojďme se napít. Ještě ses se mnou nenapil."
Na to jsme zamířili k baru. Objednali jsme si dvakrát ohnivou whisky,kterou jsme do sebe ihned kopli. Pili jsme, tancovali a dělali všemožné i nemožné věci. Opravdu jsem se bavila. A myslím, že i lidé okolo.
,, Pojď si sednout, už nemůžu!" Zakřičela jsem na něj přes hudbu.
Jen přikývl a my se vydali k gauči, na který jsme ihned spadly.
,, Děkuju moc. Tyhle narozky jsou úžasný!" Řekl s opilým úsměvem a já se jen zazubila.
,, Víš, já jsem tak strašně rád, že jsem tě poznal. Když jsem tě srazil, první na co jsem myslel bylo, že tě ohnu. Ale jakmile ses s náma začala v tom vlaku bavit tak mě to úplně přešlo. Já tě mám tak moc rád maxinko, tak moc." opilecky mumlal a já mu položila hlavu na rameno.
Kde se to sakra bere. Jsem nalitá jako prase a můj nejlepší kamarád mi tu vyznává náklonnost.
,, Vždyť já tebe taky." Zamumlala jsem nazpět.
V tom se na mne otočil a vzal mou bradu mezi palec a ukazováček. Chvíli mi hleděl do očí.
,,Co to děláš?" Šeptla jsem se smíchem.
Na to už mi neodpověděl, místo toho se stalo něco tak.. tak..
Jeho měkké rty narazily na ty mé. Chutnaly po alkoholu, kterého jsme vypili tolik a také po cigaretách. Nevím proč, ale políbila jsem ho nazpět. Byl to tak dokonalý pocit.
Pohled Siriuse Blacka
Byl jsem opravdu šťastný. Tuhle oslavu jsem si s Max užíval. Byl jsem ji tak vděčný. A ještě k tomu ten dárek.
Už jsem měl pár skleniček, no dobrá flašek alkoholu v sobě, když jsme si sedli na gauč a začali si povídat. Děkoval jsem ji za všechno co pro mě dnes udělala.
,, Víš, já jsem tak strašně rád, že jsem tě poznal. Když jsem tě srazil, první na co jsem myslel bylo, že tě ohnu. Ale jakmile ses s náma začala v tom vlaku bavit tak mě to úplně přešlo. Já tě mám tak moc rád maxinko, tak moc." mumlal jsem opile a ona se mi jen opřela o rameno.
Bože, právě tu sedím se svou nejlepší kamarádkou, né moc při smyslech a říkám jí jak moc pro mě znamená.
Nevím co mě to popadl,ale dostal jsem hroznou chuť ji políbit. Chytl jsem ji za bradu a utápěl se v jejích očích. Těch dokonale čokoládových očích.
,,Co to děláš?" Šeptla opile se smíchem.
Neodpověděl jsem jí. Místo toho jsem narazil své rty na ty její. Bylo to tak úžasné. Její rty chutnaly tak dokonale. Chvíli se nic nedělo, ale nakonec mne políbila nazpět.
Chvíli jsem v polibku zůstal a pak se odtáhl. Jen se tiše zasmála.
,,Co to sakra děláme?" zamumlala a já jen pokrčil rameny.
Chtěl jsem něco říct když v tom mi její hlava přistála do klína. Usnula. Ona doopravdy usnula. Jen jsem se pousmál a začal ji hladit po vlasech. Ani nevím kdy, ale usnul jsem.
~~~
Ráno jsem se probudil celý rozlámaný na sedačce a v klíně mi ležela dívka, kterou jsem políbil. Má nejlepší kamarádka.
,,Doprdele co se to sakra stalo?" Zamumlal jsem si pro sebe.
Nechápu jak jsem to mohl udělat. Sice ano byl jsem namol, ale tohle? Někdo si tam nahoře ze mě asi dělá prdel. Mám příšernou kocovinu a udělal jsem hroznou blbost. Prosím ať su to nepamatuje. Bojím se, že by to zničilo naše přátelství.
,,Co se stalo?" ozvalo se najednou.
Byla to Max, která se právě probudila.
,, Pamatuješ si co se včera stalo?" Vyhrkl jsem aniž bych se zamyslel.
,,No jenom to jak jsme pili, tancovali a dál už nic. Mám okno a vůbec nevím jak jsem se sem na gauč dostala. A mám příšernou kocovinu. Proč se vůbec ptáš?"
,,Jen tak, protože si toho taky moc nepamatuju." zalhal jsem a zvedl se z gauče.
• • • •
Zdravím! Po dlouhé době jsem zpět. Ano vím, že jsem psala, že po skončení školního roku budou vycházet kapitoly, ale momentálně mám docela plný program. Jako skoro celé léto. I tak se budu snažit vydávat kapitoly. Každopádně děkuji za všechny přečtení a hvězdičky. Opravdu si toho moc vážím.
Loučím se....
PS: čtěte dál, protože jsem ta nejlepší spisovatelka....
ČTEŠ
TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black
Fanfiction• • ,,Remusi myslíš si, že mě má ráda? Jakože ráda jako já ji?" Zeptal se chlapec jeho dlouholetého přítele. ,,Siriusi nevím. Neumím číst její city, ale ráda tě má. Ovšem nevím jestli tak jako ty, ale jednou se to dozvíš." Odpověděl chlapcovi. ,, Pr...