1890 slov
• •
Pohled Maxmillian Potter
Ráno už se vrátil Remus do školy a já byla upřímně ráda. Bohužel se opět rozhodl mě upozorňovat a dávat mi přednášky o tom jak je to o úplňcích nebezpečné. Ale nebojte stejně jsem se nedala.
Každopádně zítra se hraje ten zápas se Zmijozelem a já mám z toho trochu nervy. No,ale Dvanácterák je skoro na složení. Hrozně nás drtí na trénincích a půlka týmu ho chce zabít. Ne vážně si nedělám srandu.
Dneska ještě máme jeden trénink a potom by to mělo být v pohodě.
Po snídani jsme s klukama šli na hodinu obrany proti černé magii. Je to jedna z mých nejoblíbenějších hodin takže jsem ráda. Já, Tichošlápek a Dvanácterák jsme si sedli úplně dozadu a před nás Náměsíčník a Červíček.
Pět minut po začátku hodiny došla učitelka Segrinová.
,, Dobrý den třído! Dnes budeme probírat a zkoušet patrony. Kdo ví co je to patron." Řekla a vyvolala nějakého chlapce ze Zmijozelu.
Ano, bohužel máme obranu se Zmijozelem.
,,Výborně, pět bodů pro Zmijozel. Dobrá tak a teď zvedat zkusíme si patrona vykouzlit. Patrona vykouzlíme tak, že si vybavíme nějakou velmi silnou, šťastnou vzpomínku, na kterou se budeme plně soustředit.Pak už vyslovíme formuli Expetro patronum." Řekla nám učitelka a názorně ukázala.
Okamžitě z její hůlky vyletěla bílá sova, která jí obletěla. Pár žáků jí obdivuhodně pozorovalo.
,, Vám bude stačit když vykouzlíte štít. Spousta kouzelníků, dospělých kouzelníků, patrona nedokáží vyčarovat. Tak a teď do práce." Všichni jsme se jako na povel zvedli.
,,Max, co takhle uzavřít sázku." Řekl Tichošlápek.
,,Fajn o co."
,,Kdo první vyčaruje patrona ten vyhrává. Vítěz musí tomu kdo prohraje vymyslet trest." Řekl a vítězně se usmál.
,, Dobře. Ale připrav se na prohru." Ušklíbla jsem se.
Sázky jsme uzavírali docela často a já ve většině případů vyhrála. Vlastně jsem prohrála jenom jednou a to jsem musela Brumbálovi říct jak moc ho miluju. Jo, byl to docela trapas.
,, Dvanácteráku jak dobře umí Max patrona." Slyšela jsem jak se Tichošlápek ptá bráchy.
,,Tak to netuším."
Musela jsem se uchechtnout nejistému výrazu Tichoše.
,,Tak připravte se." Řekla profesorka a já našla svoji šťastnou vzpomínku.
Myslela jsem na své přátele z Kruvalu, ale zároveň se tam připletli i Remus, James a Sirius. Pousmála jsem se nad tím a vykřikla příslušnou formuli.
Z hůlky mi vytriskl pramen, který se svormoval do bílého psa. Rozhlédla jsem se po třídě a zjistila, že Sirius ho ještě nevyčaroval.
,, Tichoši, já myslím, že tu někdo bude líbat Mcgonalku." Řekla jsem mu s úšklebkem, když v tom vyčaroval také patrona.
,,Sakra." Vykřikl přes celou třídu a učitelka ho sjela pohledem.
,, Vidím, že slečna Potterová a pan Black už mají své patrony tudíž připisuji Nebelvíru 20 bodů."
Dále se patron podařil vyčarovat Jamesovi a Peterovi. Také Lily, která ho ovšem velmi rychle zrušila když se podobal tomu Jamesovi.
Můj a patron Siriuse spolu skotačili a občas se o nim přidal a jelen, což byl patron Jamese.
ČTEŠ
TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black
Fanfic• • ,,Remusi myslíš si, že mě má ráda? Jakože ráda jako já ji?" Zeptal se chlapec jeho dlouholetého přítele. ,,Siriusi nevím. Neumím číst její city, ale ráda tě má. Ovšem nevím jestli tak jako ty, ale jednou se to dozvíš." Odpověděl chlapcovi. ,, Pr...