29. KAPITOLA

78 5 2
                                    

1068 slov

Pohled Siriuse Blacka

Když Max konečně došla z Prasinek, vypadala jako by ji někdo zmordoval. Očividně se jí nakupování šatů fakt nelíbilo.

Kluci mě bohužel také donutili na ten ples jít. Oblek naštěstí mám.

Pár holek mě už pozvalo, samozřejmě jsem všechny odmítnul. Upřímně partnerek mám tolik, že bych je nespočítal, jak na prstech na rukou tak na nohou. Ale já chci jen tu jednu jedinou.

V pokoji jsem jsme všichni až na Petera. Poslední dobou se s námi moc nebaví,ale to je asi jedno.

"Jamesi, pokud chceš pozvat Lily, tak nějak normálně. Ona tě dokonce má i trochu ráda." Vytrhne mě hlas Max z myšlenek.

"Hele s kým vůbec jdete?" Zeptám se všech.

"Já jdu s jednou kamarádkou z Havraspáru." Řekne Náměsíčník.

Párkrát se o té holce už zmínil. Ale prý je to jen kamarádka.

"Je mi jasné, že Dvanácterák půjde jedině s Lily nebo sám. Takže co ty Max?" Zeptám se s lehkým úsměvem.

"Já. No, když už tam musím jít tak si někoho seženu."

Na tváři se mi objeví zářivý úsměv. Takže ještě nikoho nemá. Přece jenom, mohl bych ji pozvat.

"A nechtěla bys jít se mnou? Jako kamarádka. Oba dva nesnášíme plesy, tak by to mohla být sranda." Řeknu s lehkou nadějí v hlase.

"Jasně, proč ne."

V mých očích se objeví malá jiskřička štěstí. Opravdu řekla, že se mnou půjde. I když jenom jako kamarádka. Důležité je, že se mnou půjde.

Na tváři mám přihlouplý úsměv,ale to, jak se zdá, nikdo neřeší. Jen se pro sebe usmívám a naprosto nevnímám okolní svět.

______

Pohled Maxmillian Potterové

Když mě Sirius pozve jsem lehce překvapená,ale souhlasím. I když tam spolu jdeme jenom jako kamarádi, pořád jdeme spolu. Takže si ten ples možná i užiju.

"Hele, Jamesi. Zkus si s Lily promluvit někde v soukromí. Prostě jí řekni: 'Šla bys se mnou na ples, prosím.' a děj jí bílý tulipán jako takovou laskavost. Hlavně se chovej normálně, proboha." Radím bratrovi.

Lily se mně i holkám svěřila, že začíná mít to střapaté pako, neboli Jamese, ráda. Věřím, že by na ten ples mohli jít spolu. Brácha ji přece jenom miluje snad už od prvního ročníku. Vždycky o ní v létě básnil.

"Tak dobře. Zkusím to." Řekne s lehkou nadějí v hlase.

Mám takový pocit, že brácha v některých ohledech hodně dospěl. I když se někdy furt chová jako strašné pako.

"Bude to v pohodě. Uvidíš." Řeknu s hřejivým a lehce uklidňujícím úsměvem.

***

Jsou asi tři dny před plesem a je po večeři. A náš milovaný Jamie se konečně odhodlal.

Před chvílí si šel s Lily promluvit. A já jen doufám, že to všechno vyjde. Že mu odpoví kladně.

Po chvilce se James vrátí s vítězným a blaženým úsměvem. Za ním vyjde naprosto rudá Lily, která drží v ruce bílý tulipán.

Podle jejich výrazů je mi jasné, že se vše povedlo jak mělo.

"Liluško, ty ses přeměnila na rajčátko?" Řeknu škádlivým tónem načež mě Lily bouchne do ramene a zrudne ještě víc.

TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black Kde žijí příběhy. Začni objevovat