22. KAPITOLA

146 3 2
                                    

1459 slov

• •

Pohled Maxmillian Potter

Už je to nějaký ten pátek co jsem na ošetřovně. Přesněji asi týden. Je tu hrozná nuda a navíc se sedím té hordy věcí, kterou budu muset dodělávát.

Včera se za mnou stavila Lily s Remusem a zápisky. Také tu byly ostatní holky a kluci.

Sirius se mnou byl snad každou volnou chvíli. Upřímně dalo mi vždy docela zabrat ho donutit, aby se alespoň vyspal v pokoji.

Byla jsem opravdu ráda, že tu je se mnou, ale nechtěla jsem aby mrhal svým časem.

,,Madam Pomfreyová, kdy už budu moct jít zpátky na svou kolej?" Zeptala jsem se, když byla v dohledu.

,, Slečno Potterová to co se vám stalo je opravdu vážné a vy to moc dobře víte. To se nevyléčí jen tak." Řekla rozhořčeně.

,,Notak prosím, madam Pomfreyová. Já slibuju, že si budu dávat pozor." Zkusila jsem psí oči.

Madam Pomfreyová si jen povzdechla, ale nakonec se odhodlala k odpovědi.

,,Tak dobrá. Dnes už vás pustím na večeři. Potom se sem, ale vrátíte pro lektvary a nakonec budete moct jít na kolej. Stejně jste už v pořádku. Ale přísahám, že jestli skončíte na ošetřovně dřív než za měsíc tak vás zaškrtím!" Řekla s úsměvem a já musela zavýsknout.

Konečně vypadnu z tohoto místa a budu moct normálně žít. Když tak přemýšlím za chvíli mám vlastně narozeniny.

~~

Už je to nějaký ten pátek co jsem pryč z ošetřovny. Přesněji týden a musím říct, že už jsem naprosto v pořádku.

Ten den potom co jsem odešla si mě k sobě zavolal sám Brumbál. Začal se vyptávat na to co se stalo. A já jen mluvila...

Flashback

,, Slečno Potterová, byla byste tak ochotna a pověděla mi jak se vám ta událost stala a také bych poprosil i jména viníků."

,, Šla jsem ze společenské místnosti když v tu jsem narazila na Blackovou...."

A tak jsem mu povyprávěla celý příběh.

,, Děkuji slečno Potterová. Moc rád bych vám řekl, že viníky vyhodím ze školy, ale bohužel nemůžu. Jistě sama víte, že proti Blackovým, Malfoyovým a ostatním vlivným rodinám nic nezmůžu.."

End of flashback

No a i přesto co mi ty svině zmijozelský udělaly jsou tu furt. Myslela jsem, že mě klepne.

Všichni se o mě moc hezky starají a bojí se, což je roztomilé. I když Sirius se někdy stará až přehnaně moc.

Potom co zjistil, kdo mi to udělal byl připraven jim urvat hlavu. Nedělám si srandu doopravdy by se o to pokusil. Naštěstí jsme mu to rozmluvili a tak byla hrozba zažehnána.

Jsem moc ráda, že se tak o mne stará. A taky jsem ráda, že se to mezi námi vyjasnilo a zlepšilo. Vlastně myslím, že to to přátelství ještě posilnilo.

Nehne se ode mě ani na krok, jsem ráda, že si vůbec sama zajdu na záchod. I teď mi vlastně dělá společnost.

Abych to uvedla na pravou míru, je ráno a on mě objímá kolem pasu. Ano, opět jsme se vrátili k naší tradici spát spolu v jedné posteli.

Všichni říkají, že je to divný, protože jsme jenom kamarádi. Ale můžu já zato, že je sakra příjemný se probouzet v jeho objetí. A taky spát v jeho triku. Jo, začala jsem mu i krást trička. Ale nevadí mu to takže cajk. Vlastně mi je i sám dal.

TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black Kde žijí příběhy. Začni objevovat