793 slov
• •
Pohled Maxmillian Potterové
Jak bych popsala dnešní ráno. No, bylo to docela vtipné. James nás dneska se Siriusem vzbudil už v šest ráno. Chápete to? V šest ráno, když je víkend. Myslela jsem, že ho zabiju, ale nakonec jsem byla ráda, protože je ten nábor do famfrpálového družstva. Samozřejmě se budu hlásit na post odrážeče a určitě ho dostanu. Ano, jsem egoistická. Bla bla bla. A co prostě vím, že jsem nejlepší dávám to najevo. I když vím, že mě vezmou, stejně jsem na snídani toho moc nesnědla.
No a tak se nějak stalo, že právě stojím na famfrpálovém hřiště s bráchou, Siriusem a ostatními hráči, kteří čekají na poslední opozdilce.
,,Ahoj jsem Tom." Přišel ke mně hnědovlasý chlapec s úsměvem.
,,Maxmillian."
,,Na jaký post se hlásíš Maxmillian?" Optal se mě stále s úsměvem.
,, Odrážeč. A ty?"
,,Jsem střelec už od třeťáku. Sice mám místo jisté, ale i tak chodím na nábor." Opět se na mě usmál.
Měl takové dolíčky při každém úsměvu. Byl docela roztomilý. A pokud čekáte nějakou blbost jakože jsem se zamilovala, tak to vážně ne. Na tyhle kraviny nejsem.
,,Tak dámy a pánové nejspíše jsme tu všichni takže můžeme začít." Řekl brácha a potom tam mlel něco o tom jak bude probíhat nábor.
Moc jsem ho neposlouchala, protože jsem se těšila až si konečně zase zalétám.
,,No a nakonec pokud je tu někdo jenom kvůli mě dámy tak můžete odejít. Mé srdce patří jenom Lily Evansové. A taky všichni chytači."
Musela jsem se tomu prostě zasmát. James Lily nejspíše opravdu miluje. A holky Jamieho asi taky, protože minimálně tři holky odešli. A taky jeden kluk, který se chtěl stát chytačem. Byl to tak druhák a asi mu došlo, že na Jamese nemá.
,,Tak první na řadu půjdou
odrážeči.",, Takže dvakrát obleťte hřiště a potom si i se střelci zahrajeme v týmech." Řekl brácha.
Rozdělili jsme se do dvojic a já byla s jednou holkou, která vypadala, že se na tom koštěti ani neudrží. Sirius s Jamesem mi věnovali povzbudivý úsměv za, který jsem byla momentálně hodně ráda. Také jsem si všimla povzbudivého úsměvu od Toma.
Nasedli jsme na košťata a vzlétli. Ten pocit miluju. Ihned jsem vyrazila v před a tu holku předehnala o jedno celé kolo. Takže tohle je prozatím vyhrané.
James nás poslal si sednout a vyzval střelce.
Ti také obletěli hřiště a tak to šlo pořád dokola.
,,Tak teď vás rozdělím do dvou týmů. Jo a to, že vás tým vyhraje neznamená, že budete v týmu." Řekl Jamie a rozdělil nás.
Můj parťák alias druhý odražeč byl Sirius, takže mě to aspoň trochu uklidnilo. James zapískal a my začali hrát.
Se Siriusem jsme si přihrávali a občas shodili někoho z protějšího týmu. Nakonec to dopadlo tak, že tým, ve kterém jsem byla vyhrál. Samozřejmě kvůli tomu, že měl nejlepší odrážečku. No možná i Sirius si vedl dobře.
,,Tak výsledky uvidíte zítra na nástěnce teď můžete jít." Prohlásil a ostatní odešli kromě mě.
,,Tak Jamesi vezmeš svoji milovanou sestřičku do týmu?" Optala jsem se s úsměvem.
,, Samozřejmě, že vezme! Byla jsi úžasná! Myslím si, že budeme skvělí odrážeči." Vykřikl Sirius a běžel mě obejmout.
Věnoval mi hřejivé medvědí objetí, u kterého mě málem zadusil.
,,Hele moc děkuju, ale docela mě dusíš a určitě bys nechtěl přijít o tak skvělou spoluhráčku." Řekla jsem mu se smíchem a on mě ihned pustil.
,,Nejsi skvělá, to já jsem skvělý. Přímo úžasný."
,, Nevím Jamesi taky jsi to slyšel. Takový hlas, který zněl jako Tichošlápek : Byla jsi úžasná! Jsi naprosto dokonalá!" Imitoval jsem hlas Siriuse.
,, Já neřekl, že jsi dokonalá. To já jsem dokonalý." Řekl povýšenecky Sirius a já se musela uchechtnout.
,,Hele svoje muchlování si nechte na jindy. Tohle opravdu vidět nemusím. A určitě tě beru. To bez debaty." Po jeho první větě dostal pohlavek z jedné i druhé strany, jeden ode mě, druhý od Tichoše.
,,Jinak co to bylo s Tomem. Že by už někdo kdo by tě zkrotil?" Zeptal se laškovně a mrkl na mě.
,,Ale notak Jamesi. Víš, že na tohle nejsem. Nějaký vztahy a takový blbosti."
Odpověděla jsem mu upřímně.,,No, jo druhej Tichošlápek."
Ihned jakmile to prohlásil dostal další pohlavek. No nemá bejt otravnej a tupej.
,,Sakra proč mě dneska všichni mlátí?"
,, Protože si idiot." Vykřikli jsme se Siriusem naráz a plácli si.
• • •
Zdravím! Dneska to bude asi nejslabší kapitola, ale nebojte se v po chvíli už se to rozjede. Původní tato kapitola měla být delší, ale trošku se to nepovedlo. Každopádně chtěla bych se omluvit za to, že týden či déle nevyšla kapitola. Opravdu jsem chtěla vydávat bohužel nebyl čas. Spojit psaní a do toho školu moc nešlo. Takže se chci mooc omluvit. Také bych chtěla poděkovat za všechna přečtení a hvězdičky.
Loučím se...
PS: čtěte dál, protože jsem ta nejlepší spisovatelka
MRK MRK
ČTEŠ
TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black
Fiksi Penggemar• • ,,Remusi myslíš si, že mě má ráda? Jakože ráda jako já ji?" Zeptal se chlapec jeho dlouholetého přítele. ,,Siriusi nevím. Neumím číst její city, ale ráda tě má. Ovšem nevím jestli tak jako ty, ale jednou se to dozvíš." Odpověděl chlapcovi. ,, Pr...