2100 slov
Pohled Maxmillian Potterové
Je tu den U. Neboli den mého utrpení. Jak asi některým z vás, těm inteligentnějším došlo, dnes se koná ten ples.
Pro vaši infromaci začíná v osm hodin večer. Je půl čtvrté a holky mě už táhnou do jejich pokoje. Proč se sakra chtějí chystat tak brzo. Ten ples začíná až za 4 a půl hodiny! Stačilo by se začít chystat v sedm. Ale to má děvčata asi nedokáží.
,,Holky, proč se začínáme chystat tak brzo?" Řeknu otráveně.
"Buď ticho. Potřebujeme dlouho přípravu. Dorcas ty jdi první do koupelny. Pak půjde Marlen já a nakonec tady naše paní otrávená." Řekne Lily přísně, když vejdeme do jejich pokoje.
Šaty i boty mám už u sebe, naštěstí jsem to nemusela pašovat před klukama.
,,A co jako teď budeme dělat?" Zeptám se otráveně, když Dorcas vleze do koupelny.
,,Teď nic. Ale já vám udělám Make-up a Lily vlasy." Řekne rozkazovací tónem Marlen.
Nějakou dobu si povídáme. Pak se Dorcas vystřídá s Marlen v koupelně. Lily ihned přiskočí k Dorcas a začne jí něco dělat s vlasy. No a já se jen tak valím na posteli.
Je asi o dvě hodiny později a my jsme se konečně všechny vystřídali v koupelně.
Dorcas už má hotové vlasy i make-up. V těch červených šatech jí to opravdu bude slušet. Bude opravdu jako princezna. Její make-up je laděn do červené a růžové barvy. Své kudrnaté, kratší vlasy má volně rozpuštěné a sem tam má zapletený nějaký malý copánek.
Marlen už má své blonďaté vlasy také hotové. Půlku vlasů má rozpuštěnou a druhá, horní polovina vlasů je zapletená do copánků, které jsou vzadu spojeny sponkou.
Marlen teď dělá make-up Lily. Ta ho bude mít laděný do žluté a červené barvy, aby kontrastoval s jejími zelenými šaty.
Lily už má make-up hotový a teď si dělá vlasy. Respektive si je jen navlní kulmou.
No a Marlen se maluje. Celý make-up bude mít sladěný do růžové, aby seděl k jejím šatům.
Holky už jsou hotové a teď je bohužel řada na mě. Vydám ze sebe otrávený zvuk a přijdu k holkám.
,,Marlen, já nechci nic extravagantního. Linky si dokážu udělat sama a řasenku si taky umím dát sama." Snažím se jí přemluvit.
,,Tak to ani náhodou. Je to ples Max! Ale dobrá, nebudu ti dělat nic výrazného." Povzdechne si a pustí se do práce.
Lily mi mezitím nakulmuje vlasy. Nakonec pár pramínků vezme dozadu a sváže je červenou stužkou. První pramínky ale zůstanu venku.
,,Tak hotovo!" Řekne s úsměvem Marlen a já se kouknu do zrcadla.
Není to špatné. Prakticky nejde vidět, že jsem namalovaná, což je přesně to, co jsem chtěla. Vlasy jsou také nádherné.
Kouknu se na hodinky a zjistím, že máme půl hodiny do plesu. Kde se ten čas sakra poděl?
Rychle se tedy převlékneme do šatů. Pokud jste čekali, že si vezmu podpatky,tak jste se hodně mýlili. Na tohle mě nedokázali přemluvit ani holky. Ale aby se neřeklo beru si alespoň černé barelíny. Na krku mám zlatý řetízek s přívěskem dvou psů. Černého a bílého. Minulý rok mi ho dal Sirius k Vánocům. Je to úžasný dárek. Ukazuje to nás dva ve zvěromácké podobě.
,,Od koho ten řetízek máš? Od Siriuse?" Zeptá se s úsměvem Dorcas a já kývnu.
,,Ano, dal mi ho minulý rok k Vánocům." Řeknu s úsměvem.
ČTEŠ
TRPĚLIVOST RŮŽE PŘINÁŠÍ/ff Sirius Black
Fanfiction• • ,,Remusi myslíš si, že mě má ráda? Jakože ráda jako já ji?" Zeptal se chlapec jeho dlouholetého přítele. ,,Siriusi nevím. Neumím číst její city, ale ráda tě má. Ovšem nevím jestli tak jako ty, ale jednou se to dozvíš." Odpověděl chlapcovi. ,, Pr...