,, კანონი ყველასთვის ერთია. სწორედ კანონებმა და მათმა დაცვამ მიიყვანა ტრაუმი კეთილდღეობამდე. კანონის უზენაესობის უარყოფას ვერავინ ბედავს. ასე იყო, არის და იქნება... "
- იმ გიჟებს რატომ უსმენ?- ცხრა წლის ბიჭი გადაბრუნებულ ყუთზე მჯდომ კაცთან მიდის და მის გვერდით, მიწაზე იკავებს ადგილს.
- რომც არ მინდოდეს, არ შემიძლია არ მოვუსმინო - ალფა იღიმება, - ყველა სპიკერიდან ყვირიან და პირს არ ხურავენ. მნიშვნელობა არ აქვს რამდენს დაამტვრევ, მაინც ახლებს დგამენ. და როგორც ამბობენ, იცნობდე შენს მტერს, - თბილად უღიმის ბავშვს და ყორნისფერ თმებს უჩეჩავს.
- ამასაც დავამტვრევ, - წარბშეკრული უყურებს ლაუდსფიქერს პატარა ალფა, - ღამით ბოძზე ავძვრები და დავამტვრევ.
- არ მინდა ერთ დღეს ჩამოვარდე და სპიკერის გატეხვის მაგივრად, რამე მოიტეხო.
- არ ჩამოვვარდები. და თუ მაინც ჩამოვვარდი ჰოსოკი დამიჭერს, - ამაყად პასუხობს ბიჭი.
- ჰოსოკს სულ ახლახანს მოურჩა გატეხილი მკლავი ამ გასვლის შემდეგ, - კაცი იცინის და თემას ცვლის: - მამიკო როგორ არის?
- ცუდად, - ბავშვი ჩუმად პასუხობს, - დღეს წამლის მოსატანად გახვალ?
- დონას ველოდები, უსაფრთხო გასასვლეს ეძებს. იმ ნაბიჭვრებმა ბოლო ხვრელიც ჩაკეტეს და ჯარისკაცები დააყენეს კედელთან.
- არ მაინტერესებს, - წარბები შეჭმუხნა ბიჭმა, - ჩემი ხერხებით გავიკვლევ გზას ჯარისკაცებში და მამიკოს წამალს მაინც მოვუტან.
- ძალიან ნუ აღელდები. ის ჩემზე მეტად არ გიყვარს, - ალფა თავის ვაჟს უღიმის, - ღამით წავალ, შენ კი მასთან იჯდები.
იმ ღამეს, იუონი , ჯონგუკის მამა, არსად გასულა. ლინი, ალფის მეუღლე, ალფების ამ დიალოგიდან სამი საათის შემდეგ გარდაიცვალა, ხანგრძლივ ავადმყოფობასთან ბრძოლაში დამარცხდა, რომელმაც ნელ-ნელა შიგნიდან შთანთქა. ომეგა სასაფლაოზე ძმის გვერდით დაკრძალეს, რომელიც ერთი წლის წინ გარდაიცვალა, ხელისუფლების სასტიკი რეჟიმის გამო.
YOU ARE READING
Traum
Fanfictionკრიმინალური ალტერნატიული სამყარო, სადაც დღეს დაცემული ხვალ ადგება. გერმანულიდან Traum (ტრაუმი) ითარგმნება როგორც - ილუზია, ოცნება. 《 ომეგავერსი 》 ტრაუმის ავტორს აქვს ფიკების ექვსეული. თავად ტრაუმი მესამე ნაწარმოებია ქრონოლოგიაში. ქრონოლოგიურად შემ...