21- Davet. Part 2.

50.4K 2.6K 725
                                    

Heyooo!!! Ben geldim!!!

Hem de bomba gibi bir bölüm ile...

Yıldıza bastıktan sonra okuyabilir misiniz aşklarım ♡♡♡♡

Sınır 500 vote 300 yorum...

Bu bölümde aynı anı birkaç farklı açıdan okuyacaksınız.

Keyifli okumalar aşklarım...❤❤❤❤

" Hayır edemez." Duyduğum ses ile bakışlarımı Yusufa çevirdim. " Pardon ama ben soruyu Nazlı hanıma sormuştum." Dedi kumral adam.

Yeniden bakışlarını bana yöneltti. " Bana bu dansta eşlik etmenizi çok isterim Nazlı hanım." Zoraki bir tebessüm takındım.

" Kusura bakmayın lütfen. Ben dans etmeyi pek sevmiyorum." Dedim adama yalancı tebessümle. " Peki, ama sizinle bir kez oturup konuşma şansımız yok mu?" Masada gözlerini gezdirerek sormuştu bu soruyu. " Ne hakkında?" Anlamsızca sorduğum soruya karşılık hafif gülümsedi. " Sizinle tanışmayı çok isterim." Yusuf öksürük krizine girer gibi öksürdü. Ağzının içinde homurdandı. Sırtına vuran Demire bakıp birşeyler söyledi ve yeniden bize döndü.

Yusuf ateş saçan gözleri ile karşımda duran adama bakıyordu. Beni mi kıskanmıştı o? ;)

Ben yeniden benden cevap bekleyen adama çevirdim bakışlarımı. O da aynı şekilde, çatık kaşları ile Yusufa baktığını gördüm. Hafif boğazımı temizleyerek bana bakmasını sağladım ve söze girdim. " Tanışmaktan kastınız nedir bilmiyorum ama şuan böyle bir düşüncem yok." sadece başını salladı ve " Biraz düşünmenizi rica ediyorum." Dedi ve Yusufa bir bakış atıp yanımızdan ayrıldı. Masada kızlar ve Demir abiden başka kimse yoktu.

Sonra beklemediğim bir şey yaptı Yusuf. Yanıma geldi, elini uzattı bana ve " Dans edelim mi?" Dedi. Bir eline bir Yusufa baktım. Hayatımda ilk kez dans edecektim. Ve bu sevdiğim adam ile olacaktı. Yavaşça elini tuttum ve başımı olumlu anlamda salladım. Elimi nazikçe kavradı ve piste doğru yönlendirdi.

Piste geldiğimizde sağ elimi sol eliyle kavradı, benim sol elim onun omuzlarına yerleşirken, Yusufun sağ elimi belimi buldu. Başımı kaldırıp Yusufa baktım. O zaten bana bakıyordu. Yüzündeki içten tebessüm ve gözlerindeki parıltı ile.

Müzik ritmine göre hareket ediyorduk. " İlk defa dans ediyorum." Dedi gözlerini gözlerimden ayırmazken." İlk defa dans ediyorum." Diyerek onu tekrarladım. Gülümsemesi büyüdü ve belimdeki kolunu sıkılaştırdı.

Gözleri o kadar güzeldi ki. Badem gözlüydü, koyu kahverengi gözleri vardı. Erkeksi yüz hatları, hafif kirli sakalları, upuzun kirpikleri ve biçimli kaşları. Çok karizmatik ve yakışıklıydı. Benim boyum kısa sayılmazdı ama onun boyu uzundu bir hayli. Ayağımdaki topuklu ayakkabıyla anca omuzlarına gelebiliyordum.

" Nazlı..." Diyerek seslendi bana. " Hmm?" Dedim gözlerine bakarak. Etraf karanlıktı, büyük beyaz ışık sadece gelin ve damat dans eden tarafı aydınlatıyordu. Led ışıkların aydınlattığı salonda sadece ikimiz varmış gibi hissediyordum.

Sağ elimi de alıp omuzlarına yerleştirdi, iki eli ile belimi kavradı. O bana yukarıdan bakarken, ben başımı kaldırmış ona bakıyordum. " Başını yaslasana bana." Dedi. Çok istekli bir şekilde gözlerime bakıyordu. Heyecandan konuşamıyordum. Cevap vermedim, veremedim. Yavaşça başımı göğsüne yasladım. İki elim omuzlarında, başım göğsündeydi artık.

Yusuf Abi [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin