Öncelikle arkadaşlar bölüme geçmeden önce kısa bir açıklama yapmak ve kendim hakkında bahsetmek istiyorum...
Değerli okurlarım lütfen hesabımı takip ediniz. Hesabımda alıntı veya kesit paylaşacağım bundan sonra...
Bana Toma diye hitap edebilirsiniz. Toma Benim adımın kısaltması. 4 Ekim 2001 doğumluyum. Annem ve babam terekeme türkleri. Terekeme türküleri Türkiyede de var. Özellikle Kars, Erzurum, Ardahan, İstanbul gibi şehirlerde yoğun yaşıyorlar.
Ben Kazakistan'da yaşıyorum ama " KAZAK DEĞİLİM TÜRKÜM. SADECE BURADA YAŞIYORUM." Tıpkı Almanya'da yaşayan türkler gibi.
Benim ata yurdum tabi ki Türkiye. Turkiyede bir sürü akrabalarımız var.
Ben kazak sınıfında okudum okulu. Türkçe yazma ve okumayı ise, babam ben daha yedi yaşındayken eve çanak anten taktırdı. Orada bütün Türk kanalları mevcuttu. Sadece televizyon seyrederek Türkçe okuma yazma öğrendim.
Benim dilim Azerbaycanca ve Türkçe karışık. Sovyetler birliği biz ahıska ve terekeme Türklerini, orta Asyaya sürgün edilmesi sonucu vatanımızdan koparılmış insanlarız.
Ben ise bir çok dili ana dilim gibi konuşabiliyorum. Rusça, Kazakça, Özbekçe ve Azerbaycan'a buna dahil.
Tıpkı Türkiyede Türk, Kürt, Alevi, Çerkez gibi birçok etnik unsurlar yaşıyorlar ise, tıpkı Türkiyedeki gibi Kazakistan'da 135 ten fazla etnik unsur yaşıyorlar.
Biz terekeme ve ahıska türküleri sadece bunlardan birisiyiz.
Ben türküm ve türkülüğüm ile gurur duyuyorum...
Şimdi bölüme geçebiliriz...
Sınır 1000 vote 600 yorum...
Arkadaşlar mantık hataları olabilir çünkü bu bölüm hastanede geçecek. Doktor olmadığım ve Doktor bir tanıdığım olmadığı için mantıksız kısımlar olabilir...
Keyifli okumalar...
Sizleri seviyorum....
Sizlerden bol bol yorum bekliyorum...
HER SATIRA YORUM YAZIN LÜTFEN !!!
" Oğlum!!!" Duyduğum ses ile merdivenleri nasıl bir hızda indiğimi anlamadım. Hızla mutfak kapısından çıkan annem açık sokak kapısından dışarı çıktı.
Kalbimi büyük bir korku kapladı. Koşarak annemin peşinden ilerledim ve dışarıya çıktım. Annem babamın yakasına ellerini koymuş ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yusuf Abi [TAMAMLANDI]
Любовные романыAbisinin arkadaşına yaptığı sosyal medya akımından sonra hayatı değişeceğini kim bile bilirdi ki? ○●□■ Siz : Seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim... Yusuf abi: Hayırdır Nazlı, ne diyorsun? Siz: Sen oturmuş bana aşktan dem vuruyors...