35- Güven sarsıntısı.

16.1K 994 113
                                    

Heyyyyyoooo arkadaşlar ben geldim...

Nasılsınız bakalım?

Bol bol yorum ve vote atın...

Keyifli okumalar aşklarım...

Nazlı okulundan çıkmıştı, bugün sadece tek bir dersi vardı. Diğer arkadaşları da gelmemişti bugün derse.

Yusuf'u da çok özlemişti. Düğünden sonra Demirin bir kaç işini üstlenmişti. Üstüne kendi görevleri eklenince bayağı yoğunlaşmıştı işleri.

Lakin sevgilisini çok özlemişti. Bu yüzden bulduğu boşlukta hemen onun yanına gitmek istemişti.

Son model arabasını üniversiteye doğru sürdü. Yaklaştığında ise sevgilisini gördü. Hemen yanında durdurdu arabayı.

" Bu güzel hanımefendiye evine kadar eşlik edebilir miyim?" Dedi çapkın bir gülüş ile. Nazlı ise adına yaraşır bir edayla saçını savurdu.

" Sevgilim var beyefendi, teklifinizi geri çevirmek durumundayım. Kendisi bu durumu hoş karşılayacağını sanmıyorum..." Dedi. Yusuf güldü Nazlının hallerine.

" Tüh, sizin gibi güzel bir kızı kaçırmak kötü oldu." Kıkırdadı Nazlı. Sonra gülüşü tebessüme dönüştü. Uzanıp kapıyı açtı Yusuf.

" Hadi güzelim çok özledim seni." Dedi bariz özlem barındıran bir ses ile. Sağ koltuğa yerleşen Nazlı uzanıp Yusuf'un yanağına öpücük bıraktı.

" Ben de seni özledim birtanem..." Dedi. Nazlının içten öpücüğü ile eridi Yusuf. Sonra başını çevirip Nazlının yanağından derin bir nefes alarak öptü. " Oh mis bu, mis mis!" Dedi geri çekildiğinde.

" Yanakların buz gibi olmuş yavrum." Dedi. Nazlı hafif çekildi. " Dışarısı çok soğuk."

Hiç istemese de çekilip arabayı çalıştırdı Yusuf. Nazlı ise çantasını arka koltuğa bıraktıktan sonra kollarını Yusuf'un sağ koluna doladı ve başını yasladı. Nazlının ona her an sarılması Yusuf'un çok hoşuna gidiyordu. Saçlarına öpücük bıraktı.

Büyük bir gülümseme ile yol boyunca sessizliği paylaştılar. " Karnın aç mı güzelim?" Diye sordu Yusuf.

" Bilmiyorum ki, sabah kahvaltı da yapmadım." Dedi dudaklarını büzerek. Yusuf başını aşağı yukarı salladı. " O zaman güzel bir yemek yiyelim." Dedi.

Yol boyunca Nazlının saçlarına öpücük bırakarak, elini tutarak keyifli bir yolculuk yaptılar.

Araba bir kafenin önünde durduğunda el ele içeriye doğru ilerledi ikili. Masaya gidip oturduklarında hemen siparişlerini verdi.

" Ne yaptın bakalım bugün?" Yusuf'un sorusu ile kısa bir sohbet başladı. Ne yaptığından bahsetti. Sonra konu Zeynebin düğününe geldi.

" Çok güzeldi düğünleri..." Dedi Nazlı. İster istemez hayale kapılıyor, Yusuf ve kendisinin düğününü aklında canlandırıyordu.

" Öyle... Demir çok mutlu..." Dedi Yusuf. Ardından Nazlı bir soru daha yöneltti.

" İyi ki bir sorun çıkmadı... Son ana kadar korktum..." Dedi. Yusuf sessiz kaldı. Zeynep'in kuzeninin düğüne belinde silah ile geldiğini söylemek, sevgilisinin canını sıkmak istemedi.

Biraz daha gülerek güzel şeylerden sohbet etti iki aşık. Nazlı pizzasıni sosa batırıp yedi. Dudağına bulaşan sosu Yusuf nazikçe peçete yardımıyla sildi.

Yeri geldi güldüler, yeri geldi bir birini elleriyle beslediler. Sonra Yusuf bir konudan bahsetti Nazlıya. Nazlının canı sıkıldı, birazcık sinirlendi. Ama asla Yusuf'a yansıtmadı. Çünkü biricik sevgilisini iyi tanıyordu.

Yusuf Abi [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin