$1

47.2K 1.1K 75
                                    

Daha yeni uykuya dalmışken suratıma indirilen tokatla yerimden sıçramıştım. Babam sinirli gözlerle bana bakıyordu.

Benim ise gözlerim dolmaya başlamıştı bile Allah bilir yine niye  sinirlenmişti , öfkesini benden çıkaracaktı her halinden belliydi..

Ayağa kalktığımda tam ağzımı açacakken bir tokatla daha kendimi yerde bulmuştum...

Zaten artık canım da yanmıyordu. Sadece yaptıkları kalbimi kırıyordu o kadar.

“ Ne yaptım yine Ahmet Bey ?”

Bu sefer ben daha karşı koyamadan saçlarımdan sürüklemeye başlamıştı.

“ Ben üniversiteye gitmeyeceksin demedim mi sana? Sen ne yaptın lan Elife ziyarete gidiyorum diye İzmir’e gidip kayıt yaptırmışsın.”

İyi de nereden öğrenmişlerdi ki kayıt yaptırdığımı.

“ Bundan sonra evden dışarı çıkmayacaksın Deniz. ”

“Zaten bir iki haftaya kadar Berzan ağayla evleneceksin.”

Aşağılayıcı birkaç bakış attıktan sonra beni yatağıma fırlatıp odamdan çıkmıştı.

Ben ise kalakalmıştım. Daha 19 yaşındayım. Hayatın başındayım, bir birinden renkli hayallerim , amaçlarım var ..

Asla ama asla o Ağa bozuntusuyla evlenmem , ölürüm daha iyi.
Babamın son on dakikadır söylediği sözleri unutmak istercesine kafamı yastığa gömmüştüm.
Öfkemin yerini ufak bir kahkaha tufanı kaplamıştı. Nede olsa benim istediğim olacaktı . Şimdilik bırak kendisini üstün görsün diye iç geçirdikten sonra uyumak için gözlerimi kapatmıştım.

MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin