Göğsümde hissettiğim ağırlıkla uyanmıştım
.
Egemeninin saçlarını biraz okşamıştım ve kafasını beni rahatsız etmeyecek şekilde düzeltmiştim . Siyah ve kahvenin yansımalarının bulunduğu terlemiş saçlarıyla oynamaya devam ediyordum uyurken ki hali komik gelmişti dağılmış saçları şişmiş dudakları kollarıyla bedenimi hapsedip bana sarılması. Nerede bastığı yeri titreten Egemen nerede göğüsüm de uyuyan bu adam ama ben her iki halini de aşıktım sonunda içimdeki boşluk dolmuştu bir yerlere ait olma hissi sonunda onun kollarındayken son bulmuştu .
Bacağımda hissettiğim eliyle uyuyor numarası yapmaya karar vermiştim .
Kafasını göğsüme daha çok bastırıp derince nefes almıştı bu adam beni delirtecekti her hareketi bir kadına seksi gelebilir miydi ?
Elleri bacaklarımda daireler çizerken gerildiğimi fark etmemiştim bile
Bir anda kendimi onun altında bulmamla gözlerimi açmıştım .
Dağılmış saçları ve ışıl ışıl gözleriyle bana bakıyordu .
'Günaydın bebeğim uyamadığını biliyordum dediğinde hafifçe kıkırdamıştım .
Omuzlarından tutunup kendimi onda doğru çekmiştim ve dudaklarına uzunca bir öpücük bırakmıştım .
Beni yavaşça yatağa yatırırken öpüşmemizi derinleştirmişti ve dili ağzımı talan etmeye başlamıştı sonunda nefessiz kaldığımda birkaç saniye bana izin verip tekrar alt dudağımı emmeye başlamıştı .
Ağzımdan bir inilti kaçırmamak için kendimi sıkmaya başlamıştım .
Boğuk sesiyle kendini rahat bırak dediğinde içimde tuttuğum iniltimi bırakmıştım ve alt dudağını dişlemiştim . Ağzıma gelen kan tadı yüzümü ekşitmeme neden olsa da Egemenin daha fazlası için bakan gözleri benimle buluşmuştu .
Denizz .. sen mükemmel bir kadınsın bebeğim dediğinde gülümsemiştim ve gözlerinin istediği izini ona vermiştim .
--
Egemen yavaş hareketlerle vücudumu ele geçirmeye başlamıştı bile insanın bu kadar karşı koyulması zor olan bir sevgilisinin olması nimettendi galiba .
Kendimi ona doğru bastırdığımda yaptığım şeyle başımı onun boynuna gömmüştüm .
Köprücük kemiklerime birer öpücük bıraktıktan aniden başını tişörtümün içine sokmuştu ve karnımın her yerini o dolgun dudaklarıyla öpmeye başlamıştı . Beni öperken ki halini görmek istiyordum bu yüzden hızlıca tişörtümü çıkarmıştım . Koyulaşmış gözleriyle bana bakarken ukalaca sırıtmıştı .
Tüm ağırlığını vererek kasıklarıma oturduğunda gözlerimi ellerimle kapatmıştım ama ellerini benim ellerimin içinden geçirip ona bakmamı sağlamıştı .
Deniz çok güzelsin ve bu hissettiklerim arzudan daha fazla dediğinde ona bakmaya devam etmiştim .. Seni seviyorum bücür dediğinde sinirle tepinmeye başlamıştım gülen suratıyla bana bakarken ellerimi başımın üstünde birleştirip dudaklarıyla dudaklarımı örtmüştü karşılık vermediğim için kanatırcasına ısırdığı için karşılık vermeye başlamıştım .
Elleri sütyenime gittiğinde açması için biraz ona yaklaşmıştım ve artık aramızda pek bir şey yoktu ben bana bakmasını beklerken o sıkıca bana sarılmıştı .
Deniz hayatıma girdiğin için hayatın koşuşturması içinde beni bulduğun için yanlışlıkla arabama bindiğin için sana minnettarım sevgilim çıplaklığından utanmanı istemiyorum çünkü her bir zerreni keşfetmek istiyorum lütfen benden utanma dediğinde büyülendiğimi yeni fark etmiştim .
-Senin gibi bir öküze sahip olduğum için şanslıyım dediğimde dudaklarını sarkıtmıştı ve göğüslerime bakmamaya özen göstererek yüzüme bakmıştı ne demek öküz kızım ya insan bir sevgilim der hayatım der ne biliyim işte odun gibisin Deniz dediğinde gülümsemiştim .
Eh iyi ya önümüzde çok vakit var ben senin öküzlüğüne son veririm sende benim odunluğuma dediğimde gözlerindeki pırıltıya şahit olmuştum .
Elleriyle yüzümü okşamıştı ve başını omzuma yerleştirmişti .
Bebeğim biliyorum karşı konulması zor bir adamım ama daha fazla ilerlemesek mi acaba daha özel bir yerde daha romantik bir şekilde yapabiliriz dediğinde şaşkınlıkla ona bakmıştım .
Yürüyen ego seni ne diyeceğimi bilememiştim kızardığıma emindim böyle dile getirmesi biraz tuhaf hissettiriyordu beni arzuladığını biliyordum ama sürekli freni basmasının sebebinin de yine ben olduğumu biliyordum . Ne sevilesi bir adamdın sen Egemen .
Tişörtünü çıkarıp hızlıca üzerime geçirdiğinde ona bakıyordum .
'Buradaki son günümüz sevgilim artık Türkiye'ye dönmemiz gerekiyor dediğinde tepkimi ölçer gibi hali vardı .
Hızlıca yatak fırlayıp bağırmıştım o zaman hedef plaj deyip güldüğümde elini sallamakla meşguldü ..
Deniz aklından bile geçirme derken ben çoktan odadan fırlayıp plaja doğru koşturmaya başlamıştım ...
--
^^ Diğer bölümde evlenme teklifimi ne yapacakmış Egemen bana öyle fısıldadı bende sizlere söyleyeyim dedim canlar .. EE ona göre yapın sizde hazırlıklarınızı :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...