Voteleyin ♥
###
-Berzan -
Benim bile daha yeni farkına vardıgım bir olay vardı ben bu cadıyı kendimden bile daha çok seviyordum , bu hayatta o yeşil gözleri sadece bana baksın , o ufacık bedenini sadece ben sarıp sarmalayayım istiyordum , ne zaman mı bu kıza aşık oldum..
Evlerine girdiğim o gece hani şu beni iki hareketle yere serdiği gece.Diğer kızlar gibi korkup kaçmak yerine o benimle dövüşmüştü.
Ondaki bu asilik , kendine olan özgüveni ve o ukala tavırları beni kendine aşık etmeye yetmişti..
Denizi , eskiden babamın pis işlerini hallettiği eski bir dokuma fabrikasına getirmiştim.
Burada bizi hiç kimse bulamazdı özellikle o Egemen piçi.. Zaten bir kaç saate kalmaz cadımı yurt dışına kaçıracaktım. O zaman orada kimse bize karışmadan mutlu bir aile kurabilirdik ..
---
Camdan giren güneş ışınları sayesinde gözlerimi açmayı başarmıştım.. Ama başımda ki bu inanılmaz ağrı sayesinde gözlerimi zorlukla açık tutuyordum..
En son hatırladığım şey yerde yatan 3 ölü beden ve Berzan'dı..
'BERZAN ' adını beynim daha yeni idrak etmeye başlamış olacak ki olduğum yerde sıçramıştım .
Ben bu adamdan kaçmaya çalıştıkça o benim peşimi bir türlü bırakmıyordu.
İyi de neredeydi bu adam , acaba elinden kaçtım diye beni buraya getirip ölmemi mi bekleyecekti..
Etrafıma bakındığımda yıkık dökük depo benzeri bir yerde olduğumu anlamıştım.
Cesaretimi toplayıp sonunda ayağa kalka bilmiştim . Paslanmış grimsi kapıya doğru yürümeye başlamıştım Berzan Bey ortalıklarda görünmediğine göre belki de buradan kaça bilirdim.
İki adım daha attıktan sonra kapı birden açılmıştı..
Ve karşımda iki mavi göz belirmişti.
Evet doğru tahmin ettiniz karşımda ki ağa bozuntusuydu.
Bir adım bana yaklaşmıştı. Ben ise otomatikman bir adım geri çekilmiştim .
Bu hareketine anlam veremediğim bir şekilde bozulsa da bu benim pek de umrumda olmamıştı.
Söze ilk başlayan ben olmuştum .
-Ne istiyorsun benden ?
Ben bir cevap beklerken o çoktan suratına yerleştirdiği gülümsemesiyle hızlıca bana yaklaştı ve ben daha ne olduğunu anlayamadan onun dudakları benimkileri bulmuştu..
Bir adım gerileyip beni biraz süzdükten sonra en sonunda ağzını açabilmişti..
' Seni istiyorum Deniz '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...