$17

11K 361 10
                                    

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum hikayeye yeni bir kahraman daha ekledim Egemenin en yakın arkadaşı olarak hikayeye dahil oluyor adı DEVRAN ... umarım bu bölümü de severek okursunuz : )

######

Hem babam denilen aşağılık heriften hem de beni satın alan bu iğrenç herifte kurtulmalıydım ama nasıl ..

Yavaş adımlarla gidip tekrar yatağa oturmuştum . Evdekilerin uyandığımı bilmesine gerek yoktu bunu istemezdim ..

Nasıl kaça bilirdim ki buradan .. Hafif kıyılı duran camdan bahçeye bir göz attığımda o kadarda yüksekte olmadığımı fark etmiştim . Muhtemelen ikinci kattaydım .. Camdan aşağıya atlasam dizinimi burkma ihtimalim vardı bunu göze alamazdım . Eğer dizim atladığımda burkulursa elimdeki o ufacık kaçma fırsatını daha ayağa kalkmadan kaybederdim .. Hem adam mafya lideriyim demişti bu düşünceyi hatırlamamla eş zamanlı olarak kapının önünde onlarda korumanın olacağı aklıma dank etmişti ..Nasıl yapacaktım ki bu lanet olasıca yerden nasıl kaçacaktım ..

♚♚♚♚

ღ Egemen ღ

Berzan denilen it telefonda bana esip kükreyince sinirlerim alt üst olmuştu ..Bu psikopat herifin Denizle işi neydi , neden bu kadar önemsiyordu ..

Hepsini öğrenmek zorundaydım Denizi korumak için bu adamı kendinden bile daha iyi tanımak zorundaydım .. Ama şu an sırası değildi şu an tek istediğim kafamı dağıtmaktı ..

--Bu herif telefonun her zaman üç kere çalmasını beklemek zorundamıydı bir kerede ilk çalışta açsa dünya başına yıkılacaktı sanki !

-Ne var lan kimsin !

Gene neye sinirliydi acaba bir kerede adam gibi açsa olmazdı şu telefonu ..

*Egemen lan ben o telefonun ekranına bakamayacak kadar neyle meşgulsün ..

-Ha Siktir ! Kardeşim kusura bakma ya telefon ısrarla çalınca .. Aman neyse be oğlum ne var ! İşim var ne diyeceksen söyle ..

-Ve arkasından bir kadın sesi gelir -

Devran lan arkadan gelen o kadın sesimi lan !

-Evet kardeşim ya bir rahat vermiyorsun ki işimize bakalım ..

Kim lan o karı ?

-Sanane lan benim yattığım karıların isimlerimden ..

*Ufak bir kahkaha atmıştım Devran koçum sen yattığın kadınların isimlerini öğrenme zahmetine bile girmessin ki bir gün gelecek biri kapına elinde bebekle o gün şapa oturup kalacaksın ..

Ufak bir sessizlik olmuştu ..

-Adın ne kızım senin ya ?

-aa ! Barda tanışıştık ya hemen ismimi unuttun bebeğim ..

- Immm yok ya neydi adın ?

Elif mi

- Yooo

- Nisa mı ?

- Yooo

- Kimdin lan sen tüm isimleri saydıracak mısın bana

-AAA ne bağırıyorsun be Ece , ece adım ece ..

-İyi bir kere söyle yeter ne üç kere tekrarlıyorsun ..

- Diye bağırır Devran ..Organik ayı kılıklı , canavar kılıklı pislik herif ..

Ne bağırıyorsun be aa çattık gidiyorum lan ben deyip Devranın suratına tokatı indirmesi bir olmuştu ..

Tokatın etkisiyle sinir küpüne dönen Devran kızı evden postalayıp geriye telefona geri döner ..

Lan Egemen nerdesin lan , söyle yerini lan kız kaçtı oğlum senin yüzünden oraya gelince Ece yerine sana kayacam söyle lan !

-Büyük bir kahkaha patlatmıştım ..

Bak koçum en azından kızın adını öğrenmiş oldun Eceymiş adı ..

-Banane lan o bar orospusunun adından .. Nerdesin lan !

-free spirit bara gel işte lan ..

-Lan ne bok yediler bugün lan sana direk bizim bara gel desene ne lafı dolandırıyosun ..

-Bağırma lan bana ! hadi yarım saate barda ol konuşacaklarımız var ..

-Oldu paşam başka .. Zaten keyfimin içine ettin .. Kırk dakika sonra görüşürüz ..

Aha gene kapattı suratıma adam olmaz bu Devran ..

Deniz ღ

Aklıma gelen fikirle resmen sessiz sedasız zafer çığlıkları atmıştım .. Nasıl sessiz çığlık atıyorsun diye sormayın atıyorum işte ! Yavaş adımlarla aşağıya inip etrafı kolaçan etmiştim .. Egemen denilen erkek bozması ortalıklarda gözükmüyordu acaba neredeydi ..Bir anlık midemin guruldamasıyla tekrar aklım başıma gelmişti ve planımı uygulayacağım odaya doğru yavaş adımlarla yürümeye başlamıştım ..


^^ Eğik yazıların geneli DEVRANA AİT :)

VOTELEMEYİ UNUTMATIN :)

MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin