İzmir'e döneceğimizi sanıyordum yani evimize malum artık beraber yaşıyorduk çünkü kalacak bir yerim yoktu .
Ani bir kararla İstanbul'a gitmemiz gerektiğini ve birlikte bir davete katılmamız gerektiğini söylediğinde heyecanlanmıştım .
Beni çevresindeki insanlarla tanıştıracaktı bir nevi seni hayatıma kabul ettim deme biçimiydi benim için .
--
Egemen bir yandan İstanbul'da ki otel odasında koşuştururken bir yandan da sinirle mesajlarına cevap veriyordu .
Gelen mesaj – Egemen Bey maalesef hiç karga bulamadık ama istediğiniz üzere kelebek ve güvercinleri bulduk .
Gönderilen mesaj – Akşam saat yedi de o iki karga istediğim yerde olacaklar bahane istemiyorum .
Sinirle telefonunu yatağa fırlatıp saçları yapılan sevgilisine bakmaya başlamıştı ne şanslıydı ki hayat onları karşılaştırmıştı .
Hızlı adımlarla duşa ilerlerken sevgilisinin açıkta kalan omzuna bir öpücük bırakmayı da ihmal etmemişti .
Üzerini çıkarmaya başladığı sırada arka arkaya mesaj sesleri gelmişti .
Mesaj 1 – Efendim istediğiniz renkteki balonlar hazır saat yedi de mekanda sizin için hazır olacaklar . .
Mesaj 2 – Sayın Dalkıran yüzüğünüzün işlemelerini bitirdim ve adamınıza teslim ettim .. Bir ömür mutluluklar dileriz ..
Mesaj 3 – Kargaları bulduk sonunda .
Sevgilisinin yanına hızlı adımlarla gidip boynuna ufak bir öpücük bırakmıştı .
Kızın ışıldayan gözleriyle kendi gözleri buluştuğunda hayatının en doğru kararını verdiğini düşündü bu kadın onun hayatının tamda merkezinde olmalıydı ..
Deniz'in dudaklarına varla yok arası bir öpücük bıraktıktan sonra kızın kokusunu içine çekmişti .
'Seni seviyorum lafını biraz uzatarak söylediğinde Deniz çoktan gözlerinden kalp emojileri çıkarmaya başlamıştı bile ama adamın cümlenin sonuna eklediği 'bücür ' kelimesiyle Deniz için tüm romantizm bozulmuştu ve hızlı adımlar banyoya koşturan adamın arkasından eline gelen allığı fırlatmıştı .
Sonrasında ise gülümsemesine engel olamamıştı . Bende seni seviyorum .. Yüksek sesle dile getirmesine gerek yoktu kalbi biliyordu ya yeterdi .
----
Egemen tamamen siyahtan oluşan takım elbiselerini giymiş saçlarına şekil vermekle meşguldü .. Birkaç kez uğraştıktan sonra inatçı saçları istediği şekli almışlardı ve baharatımsı parfümünden bolca sıktıktan sonra Deniz için seçtiği kıyafeti de kucağına alarak banyodan çıkmıştı .
--
Egemen kızın rujunun tamamlanmasını sabırla beklemişti ve sonunda sevdiği kadın hazırdı .
Deniz açıkta kalan saçlarını sallayıp aynadan Egemen'e göz kırpmıştı .
Göz kırpmıştı kırpmasına ama nefesi kesilmişti adamı ilk kez takım elbisenin içinde duruyordu .
Egemen elindeki kıyafeti yatağın üzerine koymak için döndüğünde Deniz'de yerinden kalkıp Egemen'in sırtına atlamıştı .
Adamın boynuna sarılamayacağına göre bu boy farklıyla en mantıklısı bu gelmişti .
Egemen boynuna tutunmaya çalışan bir yandan da kahkahalar atan kızın sesiyle gözlerini kapatıp
'Şükürler olsun ki hayatımdasın diye içinden geçirmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
JugendliteraturİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...