-37-

3K 116 15
                                    

Deniz

Pencereden   yatağa kadar  sızılmış olan güneş  rahatsızca kıpırdanmama neden olmuştu . Ve bir anlık vücudumun titremesi  kendime gelmem için yeterli olmuştu .

Yatağımda güzelce esnedikten sonra ayağa kalkmıştım . Lavaboya  doğru ilerken bir anda geri dönmüştüm . Dön dön dön geri dön kızım .

Ayna bana bir selam çakmıştı  . Lan ben çıplaktım ben çıplaktım .  Korkuyla   yatağın üzerinde ki tüm pikeyi üzerime dolamıştım .

Hızlı bir şekilde odaya göz gezdirmiştim .  Yer kıyafetlerim ve iç çamaşırlarımla doluydu . Çok güzel acaba dün gece ne bok yemiştim .

Bir anda kafamdaki şimşekler beni aydınlatarak   Egemen  diye bağırmaya başlamışlardı bile  .

Yüzümde ufak bir gülümseme olsa da iç sesimin bana geçirdiği yumrukla kendime gelmiştim

Ee nerde o zaman bu Egemen .  

İç sesime teşekkürlerimi sunup tekrar düşünmeye başlamıştım . Cidden ne yani birlikte mi olmuştuk , olduysak o neredeydi ?

Beynimi kemiren sorulara daha fazla katlanamayıp kendimi banyoya atmıştım .

Hızlı bir duştan sonra kendime gelmek için ve olayları hatırlamak için  bir kahveye ihtiyacım olacaktı ..

Kahve makinesinin önüne geldiğimde  yanında duran kağıt dikkatimi çekmişti .

'Kahveler benden güzellik  aşağıda seni bekliyorum . '

Heyecanlanmıştım o bana güzellik mi demişti üstelik beni aşağıda bekliyordu .

Hemen gardırobumun  önüne koşmuştum .

Elime ilk gelen elbiseyi incelemeyi başlamıştım . Mini şeker pembesi bir elbiseydi ve uçuş uçuş olması  hoşuma gitmişti .

İç çamaşırlarımı giydikte2n sonra hemen elbiseyi vücudumla bütünleştirmiştim .  Gayet hoş ve sanki birazcık da sevimli duruyordum . Elbiseye uygun bir ayakkabı seçtikten sonra  hızlıca pembe bir ruj ve  bolca rimel sürmüştüm .Son olarak da  birazcık parfüm yeterliydi .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Büyük bir heyecanla gözlerim Egemeni ararken  onun yerine  Devranı bulmuştu ne yani kendisi beklemek yerine Devran'ı mı  göndermişti ?

Hayal kırıklığıyla masaya doğru ilerlemeye başlamıştım .

'Günaydın güzellik ' deyip bir ağız dolusu gülümsemişti Devran .

Ben daha cevap bile vermeden konuşmaya devam etmişti .

'Dün gece ki seksi Deniz yerine çocuksu Deniz gelmiş . ' demişti  gözleriyle kıyafetimi incelerken .

O bana güzellik mi demişti   ee bulduğum kağıtta da güzellik yazıyordu  . Bir de bu adam dün geceden bahsediyordu .

Parçaları beynimde toplamak bir kaç dakikamı almıştı .

Her halde beynim bana boktan bir oyun oynuyordu .

Yani ben Egemen diye bu  dev  ile mi  birlikte olmuştum . Hayatın bana yaptığı şakalardan biri olsa gerekti ..







MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin