$27

8.3K 269 19
                                    

Keyifli okumalar .

Uzun uğraşlar sonunda babamın yerini bulabilmiştim . Yaman Dalkıran'ı bulmuştum ama onun yüzüne bakacak ne cesaretim vardı . Ne de yüzüm .

Devran bu aralar sürekli gergin olduğumu söyleyip durumu öğrenmeye çalışıyordu ama babamın yaşadığını Devrana bile söyleyemezdim . Yıllardır kendini en iyi şekilde saklayan , bir ton düşmanı bulunan bu heybetli adamı tehlikeye atamazdım .

Yıllar sonra yeniden babamın bana hediyesi olan o muhteşem tabancamı elime almıştım , kasasından bile çıkarmaya cesaret edemediğim silahımı bugün gün yüzüne çıkarmıştım özenle kutusuna yeniden yerleştirip yanıma almıştım . Ve üzerimde ki siyah takımıma aynada son bir kez göz atıp aşağıya inmiştim .

- Nereye gidiyoruz efendim ?

Kenan'a kısa bir bakış attık dan sonra korumalara dönmüştüm ben tek gidiyorum . Siz gelmiyorsunuz .

Kenan bana biraz daha yaklaşmıştı ve fısıltı şeklinde konuşmuştu .

-Nere ye gidiyorsun kardeşim , seni tek başına göndermemiz tehlikeli olur ortalık da bu kadar düşmanın varken .

Hiçbir cevap vermeden elimi uzatmıştım . Kenan anlamayan gözlerle bana bakıyordu .Sonun da elimde ki silah kutusunu görünce ne kastettiğimi anlamış olacak ki gözlerindeki şaşkınlığı engelleyemeden arabamın anahtarını bana teslim etmişti .

Yol uzundu , ve düşünecek çok şey vardı .

Bu yaptığım tam olarak bir delilikti babamın ne yapacağını ben de kestiremiyordum . Bunca yılı bir kenara bırakıp beni oğlum gelmiş hoş gelmiş deyip bağrına basmasını bende beklemiyordum ama nasıl bir öfke fırtınasıyla karşı karşıya kalacağımı bende kestiremiyordum . Ama denemek zorundaydım Denizi o Berzan denilen itin elinden kurtarmak için her şeyi yapmaya hazırdım.

--&&--

Şu an babamın yaşadığı evin tam karşısında duruyordum kapıda ki korumaları geçmek bile çok büyük sıkıntı olacaktı eğer izin vermezlerse ben içeriye bile giremezdim ama Deniz için bunu deneyecektim .

Yavaş adımlarla bahçe kapısını açtığım da çoktan birkaç koruma yanıma gelmişti bile hiç birini takmadan eve doğru yürümeye başlayınca bir den tüm korumaların silahları bana dönmüştüm bura dan sağ çıkmama imkan yoktu ama zaten ben babamla görüşemezsem hayat benim için bitecekti .

Ben hiçbir korumaya bakmadan eve doğru ilerlerken havaya iki el silah sesi açılmıştı . Ve karşımda duran bu koruma silahını tam kafama dayamıştı .

-Kimsin sen? Giremezsin buraya .

Tam cevap vermek için ağzımı açacakken kapının açılma sesi gelmişti bu sesle tüm korumalar etrafımda daire çizip hepsi silahlarının emniyetlerini açmışlardı .

O özlediğim ses , kulaklarımdan hiç çıkmayan o tok ve korku salan o ses .

Bana doğru yaklaştığını duya biliyordum bir yandan da tüm heybetiyle , o tok sesiyle bana bağırıyordu .

-Kim bu cüretkar , benim evime girmeye çalışacak kadar aklını yitiren bahtsız ?

Derin bir nefes almıştım onun sesini duymak bile beni heyecanlandırmaya yüreğime korku salmaya yetmişti .

Yavaş adımlarla ona döndüğüm de onun silahı hala kafama dayalıydı şuan iki namlunun ucundaydım biri babamın diğeri ise korumasının .

Kafamı yavaş yavaş yerden kaldırıp suratına baktığımda bir anlık gözlerinden bir duygu seli geçse de o buz tutmuş kahverengi gözleriyle bana bakıyordu . Bir insanı yıllar hiç mi eskitmezdi , hiç mi yaşlanmazdı bir insan , nasıl oluyor da zamana meydan okuyup karşımda tüm heybetiyle durabiliyordu bu adam .

Gözlerimi onun gözleriyle buluşturduğumda başımda ki silahını hızlıca çekmişti ve korumalarına kükremişti .

-İndirilen lan silahlarınızı siz kimseniz ki benim oğluma o silahlarınızı çeviriyorsunuz .

Yıllar sonra ilk defa ağzından oğlum kelimesini duymuştum daha ne isterdim ki ben . Gözlerimin dolmasını engellemek için derin bir nefes almıştım .

#

-YAMAN DALKIRAN EGEMENİ AFFEDECEK Mİ SİZCE ?

-EGEMEN KENDİ İMKANLARIYLAMI SAVAŞACAK BUNDAN SONRA .

(EGEMEN VE BABASININ ARASINDA GEÇENLERİ ANLAMANIZ İÇİN YAZDIĞIM BİR BÖLÜM . DİĞER BÖLÜMDE DAHA NET ANLAYACAKSINIZ NELER OLDUĞUNU .)

VOTELERİNİZİ VE O GÜZEL YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN .





MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin