Egemen :
Tüm gözlerin kapıya dönmesiyle . Devra'nın geldiğini anlamıştım . Can dostuma bakmak için kafamı çevirdiğimde bir anda nefes almayı unutmuştum . Allahım aylardır görmediğim varlığından bile artık endişe etmeyi bıraktığım bir zamanlar hayallerimi süsleyen kız tüm gösterişiyle Devra'nın kolunda duruyordu .
' Devran , kol , Deniz . ' Bu üç kelime beynimde dönmeye başlamıştı .
Ve aklıma gelen düşünceyle bir küfür savurmuştum . Kardeşim dediğim adam benim sevdiğim kızı - yani en azından bir zamanlar sevdiğim - koluna takıp getirmişti. Sakin olabilmek için önümde duran içkimi bir dikişte bitirmiştim her ne kadar boğazımı yaksa da şuan kalbimde hissettiğim sızıdan daha etkili olmamıştı .
Deniz :
Tüm kalabalığa rağmen gözlerim sanki büyük bir hasret çekiyormuş gibi o adamı bulmuştu . Tüm soğukluğu ve Yunan tanrılarına meydan okuyan heybetli bedeniyle . Benden bir kaç adım ileride duruyordu . İçimdeki heyecan mı yoksa korkumu bilemediğim bu duygu gözlerimin bir anlığına kararmasına neden olmuştu .
Devra'nın elini belimde hissetmemle yürümem gerektiğini anlamıştım . Her adım attıkça Egemene biraz daha yaklaşıyorduk ve beklenen olmuştu artık yanındaydım .
Az önce fark edemediğim ama şuan sinirlerimi alt üst eden Egemenin yanındaki bu esmer kadın içimden bir şeyleri alıp götürmüştü acaba sevgilisi miydi . Kadını göz ucuyla incelediğimde çok güzel ve bir o kadar da kendinden emin biri olduğunu anlamıştım .
Demek bir sevgilisi vardı . Bu gerçek suratıma bir tokat gibi yapışmış olsa da sakin kalmayı başarmıştım . Ve aylar sonra onunla ilk defa iletişime geçmek için
'Merhaba ' diye bilmiştim .
Varlığım sanki umurunda değilmiş gibi umursamaz ve kendimi fazlalık hissetmemi sağlayacak bir şekilde
'Merhaba Deniz Hanım ' diye bilmişti .
---
Aradan bir saate yakın bir zaman geçmişti ve artık ayağımdaki topuklular canımı yakmaya başlamıştı . Huzursuzca içeceğimi yudumlarken bir yandan da Devra'nı arıyordum .
Tüm ses bir anda kesilmişti ve tüm ışıklar iki adamın üzerinde toplanmıştı . Mikrofonu benim önceden de tanımış olduğum bir sima elinde tutuyordu . Kalın ve tok sesiyle . İnsanları selamlamıştı .
'Merhaba beyler ve bayanlar aranızda beni unutanlar olmuştur - ufak bir gülümseme -
Tekrar gün yüzüne çıkma kararı almış bulunmaktayım . Biliyorum ki bir çoğunuz benim öldüğümü sanıyordunuz , ya da artık kabullenmiştiniz . Zaten ben de kaldığım yerden çok memnundum ama - elini Egemenin omzuna atmıştı - oğlum ve tek varisim olan Egemen tekrar gün yüzüne çıkmamı çünkü bana ihtiyacının olduğunu söyledi '. Yani artık Yaman Dalkıran sizlerle hatırlayanlar artık beni unutanlara ya da hiçe sayanlara hatırlatırlar . ' Ve tüm ortamı gerecek derecede bir kahkaha ..
Etrafa baktığımda hiç kimse yerinden kıpırdamıyordu bile . Acaba bu adamdan ne den bu kadar çok korkuyorlardı ..
Müzik sesi tekrar ortamı doldurmaya başlamıştı . Ben ise son bir umut Devrana bakıyordum ama adam ortalıklarda yoktu bu gergin ortama daha çok dayana bileceğimi sanmıyordum .
Çıkış kapısına doğru yürümeye başlamıştım . Ama gördüğüm manzara donup kalmamı sağlamıştı. Egemenin yanında ki esmer kadının dudaklarını büyük bir açlıkla öpmesi ve kadının ise onun ritmine ayak uydurması. Ruhumu sarsmıştı ne bekliyordum ki adamın sonsuza denk beni bekleyeceğini mi yada küçük çocuklar gibi peşimden dolanıp duracağını mı tek kelimeyle .
KAYBETMİŞTİM .
Kendimi toplayıp sonunda dışarıya adım ata bilmiştim ama gözümden düşen tek damla yaşa engel olamamıştım .
Bana bir taksi çağırmalarını söylemiştim ve ne yapacağımı düşünmeye başlamıştım .
Taksim bir dakika içinde önümde durmuştu .
'Nereye gidiyoruz Hanımefendi ? '
Gözlerimi bir dakikalığına kapatıp nefes almaya çalışmıştım .
'En yakın bara , lütfen '
Önemsiz olduğumu biliyorum , tekrar tekrar hissettirdiğiniz için teşekkür ederim bayım .
^^^
Uzun bir aradan sonra tekrar buradayım . Umarım beğenirsiniz ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...