$20

9.2K 297 23
                                    

###

Saatlerdir İzmirin sokaklarında geziyorum.. Sıcaktan bunalmış insanlar , bir biriyle sohbet eden insanlar , bir grup genç kız takımının gülme sesleri kulağıma çalınıyordu..

Benim de bu kızlar gibi arkadaşlarımla gezmeye , muhabbet etmeye , dertleri mi anlatmaya ihtiyacım vardı..

Ama kimsesizdim .. Bu koca şehirde tek başıma kalmıştım..

Ve başım da ki şu Egemen bozuntusundan kurtulmak zorundaydım..

---

Nereye gitti kardeşim bu kız .. Bir bulamadınız şu kızı..

- Kardeşim haberi geldi az önce bir büfe den alışveriş yapmış gönderim adamları bulurlar birazdan ..

Kaç saat geçti lan Mardin den gelmiş bu kız yol bilmez iz bilmez..

-Egemen hızlıca kalkıp duvara bir yumruk atar -

Sakin ol lan benim adım da Devransa bende bu kızı bulup buraya getiririm..

Benim anlamadığım bu kızla derdin ne..

- Ne diyecektim daha kendime bile itiraf edemiyordum zümrüt gözlüye aşık olduğumu ..

Ne işim olacak lan benim ufacık kızla benim evimden kaçmış olması canımı sıkıyor ..

Devran birden ayaklanmıştı ben de gözlerimle her saniye onu takip ediyordum ..

• Efendim Barış ..

-

Tamam geliyoruz ..

Egemen bulmuşlar kızı ..

--

Vücudum artık yorgunluktan harap olmuştu.. Artık uyumalıydım..

--

Gözlerimi açtığımda bir banktaydım ve etrafımda beş tane adam birisi elinde ki birasını içiyor diğerleri ise ellerindeki sigarayı içip içip gülüyorlardı..

Anladığım kadarıyla hepsinin kafası iyiydi..

Elinde bira şişesi olan adam ben bankta oturur pozisyona geçince yanıma yaklaşmaya başlamıştı..

--oooo güzele bak sen be evsiz mi kaldın bebeğim deyip tekrar birasından yudumlamıştı..

iki kişi olsalar rahatlıkla adamları döve bilirdim ama beş kişilerdi şimdi ne yapacaktım..

Hiç sesimi çıkarmadan adamın yanıma yaklaşmasını bekliyordum..Tam yanıma oturacağı sırada ayağa kalkıp tam karnına bir tekme savurmuştum..

Adam dengesini kaybedip yere düşerken elindeki bira şişesini de yere düşürmüştü ama şişe kırılmamıştı..

Gruptaki diğer adamlardan biri daha bana doğru gelmeye başlayınca hemen yerde ki şişeyi alıp adamın kafasına fırlatmıştım ve şişe paramparça olmuştu..

Evet geriye üç adam kalmıştı .. Tam arkamı dönüp bakacakken arkamdan üç el silah sesi duyulmuştu ...

Olduğum yerde resmen titremeye başlamıştım..

Arkamı döndüğümde yerde boylu boyunca yatan 3 adamı görmüştüm...

Gözlerimi yerde ki kan birikintisin den çekip yavaş yavaş yukarıya baktığımda o gözlerle karşılaşmıştım .. Ve kafama yedigim darbeyle bayılmam bir olmuştu..

####

#Sizce Denizi bulan Egemen mi Berzan mı ?

♥ Biliyorum çok beklediniz ama votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın..

Ve artık Egemenin , bücürden hoşlandığını tam anlamıyla biliyorsunuz .. :)

Bakalım Deniz , Egemeni mi Berzanı mı seçecek .. ;)

Yorumlarınızı bekliyorum

MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin