Umarım seversiniz yeni bölümü , yorum ve votelerinizi eksik etmeyiniz .
*
BERZAN -
Yaşam ve ölüm arasında çok ince bir çizgi vardır . Biz insanlar her ne kadar yaşam ve ölüm arasında dağlar kadar fark olduğunu düşünsek de . İnsan kendi canın dan bile daha değerli gördüğü kalbine daha yeni yeni giren o ufak kıpırtıyı , heyecanı kollarının arasında nefes alamayışını izlerken ölümle yaşamın kendini o hiç hissettirmeyen yakınlığını birden fark ediyor .
İzmir'in bu ücra köşesindeki evden Deniz'i nasıl hastaneye yetiştirdiğimi bile hatırlamak istemiyordum . Gözümün önünden gitmeyen tek şey onun artık nefessizlikten morarmaya başlamış olan yüzü ve kalp atışlarının durduğuydu .. Onun kalp atışlarının durduğu an benim de kalbim atmayı bırakmıştı sanki nefes almaya çalıştıkça boğazımda bir şeyler düğümleniyor ve ben nefes alamıyordum .
İki haftaya yakın bir süredir doğru düzgün uyumuyordum bile , artık gözlerimin mavisi bile neredeyse yok olmak üzereydi , göz altlarım gözle görünür şekilde çökmüştü ve üzerime tam olan bu kıyafetler bile bana artık bol gelmeye başlamıştı .. İki haftadır üst üste içtiğim kaçıncı kahve bile olduğunu hatırlamadığım o sayıya bir yenisi eklemek üzere kantine doğru yol almıştım.. Sert ve şekersiz kahvemi alıp onun sıcaklığının ağzımı yakmasını bile umursamadan hızlı bir şekilde bitirmiştim . Bir yenisi almak için parayı uzattığımda iki haftadır artık beni görmeye alışan adam sormadan kahvemi hazırlamaya başlamıştı . Bu tanımadığım adam bile bana acıyan gözlerle bakar olmuştu . Yenisini aldığım kahveyi tekrar ellerimle sıkı sıkı tutarak boş olan masaya geri dönmüştüm .
Doktorlar Denizin yaşama tutunacağına ümitli olsalar da o inatla gözlerini açmak istemiyordu. Sanki bu hayattan bıkmışta rahatsız edilmek istenmiyor gibiydi . O çoktan bu hayattan elini ayağını çekmiş gibiydi . Bir alerji yüzünden hem de karabibere olan alerjisinden onu kaybedemezdim. Ona iyilik yapayım derken kendi ellerimle onu ölüme sürüklemiştim . Yaptığım yumurtaya irkilerek bakmasından anlamam lazımdı düşünmeliydim yumurtaya ya da karabibere alerjisi varsa diye ama ben ne yaptım koca bir tabak omleti ona kendim yedirmiştim . İnsan hiç bu kadar basit bir şeyden sevdiği kişiyi kaybetme eşiğine gelir miydi hiç , ben gelmiştim işte .
Kahvemden son yudumu da aldığım anda telefonum çalmaya başlamıştı .
- Berzan Bey , Deniz Hanım hayata gözlerini kapadı , başınız sağolsun .
Duyduğum bu cümlenin etkisiyle bu aciz vücudumu taşıyacak gücü kendimde artık bulamayıp kendimi karanlığa teslim etmiştim .
^^^
-Sizce Deniz gerçekten hayata gözlerini kapadı mı ?
-Egemenin olan olaylardan haberi var mı ?
-Ve karakterlerimizin artık kim oldukları belli beğendiniz mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...