Kekeleyerek Deniz diyebilmiştim .
Öldüğünü sandığım hatun karşımda kanlı canlı duruyordu . Gördüğümün rüya olmamasını temenli ederek ona yaklaşmıştım ama yaklaşmamla o yeşilin en koyusu o uçsuz bucaksız gözleri alev almıştı . Gözlerine vurğun olduğum kadın. Nasıl da kusursuz duruyordu karşımda.Aramızda ki tüm mesafeyi kapatıp. Dudaklarımı onun alınıyla birleştirip onun kokusunu içime çekmiştim .. Nasıl da mükemmel kokuyordu adı gibi deniz kokuyordu . Allahım bir insan nasıl olurda denizin o dingin ve huzur verici kokusuna sahip olabilirdi.
Karnıma yediğim sert bir dirsek darbesiyle geri çekilmek zorunda kalmıştım .
Elini sallayıp konuşmaya başlamıştı . " Sen mafya bozuntusu kendini ne sanıyorsunda beni öpüyorsun . "
Lafını bitirdiğinde yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşmuştu . Vesselam kolay kız değildi .
Babamın gülme sesiyle kendime gelmiştim .
"Deniz Hanım bu mafya bozuntusu senin sevğilin değil miydi ? "
Deniz öfkeyle babama bakmıştı..
"Size ne oluyor beyfendi hayır hani adamın anasımısın babasımısın . Ayrıca sevgilim diye bu kadar adamın içinde beni öpmeside gerekmez haksızmıyım sevğilim " deyip bana bakmıştı ..
Şuan resmen kitlenmiştim önce yanımdaki koca herife bir baktım kıkır kıkır gülüyordu utanmaz herif . Devran dan ne bekliyorsam zaten .
Tekrar Devra'nın desteğiyle kendime gelmiştim ..
Ss-eev , sevğilim mi ha siktir gene kekelemiştim ne oluyordu lan bana.
Etrafımda onlarca adamı ve karşımda duran babamı umursamayarak .. Denizi belinden tutup omzuma atmıştım ve bardaki odamın yolunu tutmuştum.
Kapıya sert bir tekme geçirerek açmıştım ve hala omzunda ki ciyaklayan kızın kulaklarımı sağır etmesini engellemek için yere bırakmıştım ..
Ve karşımda öfkeyle bana doğru gelen bücüre bakıp gülme krizine girmiştim ..
Allahım iki delinin bir odada tek kalmaları pek de iyi olacağa benzemiyordu ..
Deniz sinirli sinirli üzerime gelirken fırsattan yararlanıp onu kucağıma alıp sırtını duvara yaslamıştım .. Baktım hala yerinde rahat durmuyor bu sefer düşürüyormuş gibi yapmıştım ..
Ve bacaklarıyla bana daha sıkı bir şekilde tutunmuştu ..
Aferim kızıma benim diyip ufak bir kahkaha atmıştım ve tekrar hareket etmeye başlayınca bu sefer onun sırtını daha sert bir şekilde kapıyla birleştirmiştim ..Aramızda kalan ufak mesafeyide kapattığımda Deniz korkuyla bana bakıyordu ..
"Egemen ben şey özür dilerim hadi beni bırak ."
Kokusunu tekrar içime çekmek için onun alnıyla dudaklarımı birleştirmiştim .. Ah nasılda iyi geliyordu bu koku bana .. Dudaklarımı alnından boynuna indirdiğimde gerildiğini hissetmiştim . Kokusunu biraz daha içime çektikten sonra onun o zümrüt yeşili gözlerine odaklanmıştım , sinirden gözleri parlıyordu .. Tekrar boynuna geri dönüş yapmıştım . Allahım ömrümün sonuna denk burada yaşaya bilirdim . Boynuna ufak bir öpücük bırakıp , yüzüne bakmaya başlamıştım .. Uyuşmuş gibi gözüküyordu az önceki sinirli kızdan eser kalmamıştı ve son olarak dudaklarının tam yanına bir öpücük bırakmıştım..
Benim bücürüm etkilenmişe benziyordu benden . Bu sefer dudaklarımızı birleştirmek için ona biraz daha eğilmiştim ama anlık bir hareketle yüzünü çevirmişti ..
Bir anlık sinirle onu yere bırakmıştım.
Gün gelecek deyip nefesimi yüzüne üflemiştim . Bu dudakları öpmek için kıvranacaksın bücür deyip kapıyı çarpıp çıkmıştım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...