$33

5.2K 195 23
                                    


Güneş ışığının yüzüme vurmaya başlamasıyla kendime küfürü basmıştım . Gece üşenğeçlik yüzünden perdeleri kapatmazsam sabah bu güneş ışıklarıda bana acımaz yüzümde keşfe çıkarlardı . Yatakla perde arasındaki mesafe gözüme uzak görününce ve üşengeçliğimi de işin işine katarsak ..

Yatakdan sarkıp parkelere önce bir selam vermiştim . Şuan yerde yatmak çok mantıklı gelmişti ve been gelliyorruum aşkım diyerek kendimi yere atmıştım ve resmen parklerle öpüşmüştüm . Umarım bi taraflarım kırılmamıştır kırıldıysada şuan umrumda değildi tek istediğim biraz daha uyumaktı .

Tahminimce iki dakika kadar kısa bir süre sonra kapı sert bi şekilde açılmıştı .

Ve benim küfür etmem eş zamanlı olmuştu evet bi kızın küfür etmesi hoş olmaya bilirdi ama tahminimce benim ağzımdan o lafların dökülmesi oldukça hoş duruyordu .

'Deniz nerdesin ' diye bir dinozor odanın içinde bağırmaya başlayınca sinirlerim bozulmuştu .

'Cehennemdeyim bebeğim ' verdiğim cevaba ben bile şaşırırken Devran nasıl bir tepki vermişti Allah bilirdi zaten umrumda da değildi tek istediğim biraz daha şu lanet uykuydu .

Devran odanın içinde birkaç kere gezindikten sonra yerde yatan beni fark edemişti. Ve aceleyle yanıma gelmişti . Nineler gibi ellerini beline koymuş beni izliyordu .

'İyimisin , yerde ne işin var ?'

Cidden mi dercesine gözlerimi büyütmüştüm . Imm şey parke beni çok özlemişte bende canım aşkımı kırmak istemedim deyip olduğu kadar gözümü kırpmıştım ve kahkahayı basmıştım .

Devranda en ufak bir mimik bile kımıldamıyınca yüzümü Devranın olmadığı tarafa doğru çevirip parkeye sarılmıştım .

'Uyuyacağım ben çık dışarı ' dememle kapı sert bi şekilde çarpılmıştı .

İçimden sonunda gitti odun derken yukarıya doğru havalanmıştım .

'İyi alıştın sen bu kucağa alma işine ' dediğimde bi anda yere fırlatmıştım evet resmen fırlatmıştı .

Dolapta sana göre kıyafetler var deyip beni incelemişti bu cılızlıkla artık ne kadar olursa . Giyin aşağıya gel konuşmamız gerekiyor deyip çıkmıştı .

Sensin lan o cılız desemde hemen susmuştum adama dinozor diyordum tabiki cılız falan değildi benim resmen iki katım gibi duruyordu hatta iki katımdan bile büyük olabilirdi.

İlk önce bir duş alsam çok iyi olcaktı . Suyun otamatik açılmasıyla daha kıyafetlerimi çıkartamadan ıslanmıştım .

İnatcı olan saçmlarımla ufak bir mücadele verip duşumu tamamlamıştım .

Bulduğum havluya sarınıp gardropun önüne geçmiştim .

İç çamaşırlarım ıslanmışlardı ve giymek istemiyordum . Elbiselerden biri iç çamaşırı destekli olsalardı şuan havalara uça bilirdim .

Biraz karıştırdıktan sonra şükürler olsun ki istediğim gibi bir elbise bulaabilmiştim siyah , etek kısmında çizgiler olan ve yine omuzlarımı kalın askılarla saran bir elbiseydi biraz iddialı bir elbiseydi ama başka bir çaremde yoktu . Elbiseye uyğun renğarenk tasarlanmış bir ayakkabıyla elbiseyi destekleyip biraz daha günlük olmasını sağlamıştım saçlarımı ise kendi haline bırakıp aşağıya inmiştim .

Ben etrafıma bakıp Devranı ararken bi kol beni tutup çoktan masanın birine oturtmuştu bile . Gözleri gülmekten kısılmış olan dinozora bakmıştım .

' Çok kibarsın ya sağol '

Önemli değil deyip kahvesinden bir yudum almıştı .

Ne yani insan bir güzel olmuşsun falan derdi o kadar elbise giydik ama adam göz ucuyla bile bakmamıştı .

Eliyle bi hareket yapmasıyla hemen bir garson yanımıza gelmişti .

'Buyrun efendim '

Gözlerime bakıp garsonu işaret etmişti . Bu ne yiyeceksen sipariş ver anlamına geliyordu heralde .

Canım kahvaltı yapmak istemiyordu ve en güzeli bir dondurma söylemekti .

' Çilekli ve limonlu dondurma istiyorum ' dediğimde Devranda garsonda salakmısın dercesine yüzüme bakmışlardı .

'Üzgünüm efendim ama kahvaltı saatindeyiz ve dondurma servisimiz şuan yok' demişti

Devran lafa girmişti . ' O zaman git bul getir işin ne senin ' dediğinde tek bir laf duymuştuk .

' Emredersiniz Devran bey '

'Manyakmısın nesin be kızım sende sabah sabah dondurmamı yenilir . '

'Ben sana karışıyormuyum ' dediğimde haklısın demişti anlaşılan lafı kısa kesmek istiyordu .

Elindeki kahvesini masaya bırakmıştı .

Evet gelelim konumuza dediğinde bende bi anda dikkat kesilmiştim bizim mafya bozuntusundan bahsediyor olsa gerekti .

'Eğemenle derdin ne senin ? ' dediğinde şaşırmıştım

'Ne derdim olacak be benim o mafya bozuntusuyla ' dediğimde Devran bir kahkaha patlatmıştı .

Mafya bozuntusu ha ! Hani şu Eğemen Dalkırandan bahsediyoruz

Evetttt demiştim sıkılarak .

'Gerek bu ülkede gerek yurt dışında adamın adı geçince insanlar kaybolacak yer arıyorlar sen kalkmışsın adama mafya bozuntusu diyorsun . Neyse konumuz bu değil sen bu Eğemenden kurtulmak istiyormusun _? '

Tam cevap verecekken dondurmamın gelmesiyle dikkatim dağılmıştı .

' Yani şeyy , ım evet kurtulmak istiyorum zaten başımda Berzan diye bir dert var bide bu mafya bozuntusuyla uğraşmak istemiyorum . '

'Peki iki seçeneğin olsa ve biri Berzan diğeri ise Eğemen hangisinden kurtulmak isterdin . ? '

Deyip göz kırptığında ben sorunun şokuyla öksürük krizine girmiştim .

-Sizce Deniz hangisini seçecek

_Diğer bölüm bol bol Eğemen içerir J

Ne kadar çok yorum Ne kadar çok vote o kadar hızlı yeni bölüm yüklemesi yapacağım diğer bölümümüz hazır eğer istediğim kadar vote ve yorum gelirse yeni bölümüde bu gün içinde payşacağım .

MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin