$29

7.7K 286 30
                                    


EGEMEN

Elimden gelen tek şey ortalığı bir birine katmakdı . Denizin acısını düşmanlarımdan çıkarıyordum karşıma kim geçerse ezip geçiyordum . Acıma duygumu , merhametimi Denizle birlikte bende öldürmüştüm . Kalbim buz tutmuştu . Bu ufak cadının bende böyle bir yıkıma yol açacağını ben bile tahmin etmiyordum . Galiba beni en çok etkileyen şey onun o zümrüt gözlerine bakıp seni seviyorum bile diyemeden hayatımdan çıkıp gitmiş olmasıydı . Bu acı nasıl dinecekti nasıl son bulacaktı ben bile kestiremiyordum ..

YAMAN _EGEMENİN BABASI _

Bu küçük kızı sevmiştim bir yandan cesur ve tehlikeli bir yandan ise savunmasız ve komikdi .. Şaşırtıcı derecede ölen kızıma benzemesi kalbimde ufak bir sızıya yol açmıştı . Egemen benden bu kız yüzünden yardım istemişti yıllardır karşıma çıkmayan oğlum bu kız yüzünden kapıma gelmişti .. Ve benim oglumun kalbini yakıp kavuran bu küçük kız karşımda durmuş bana meydan okuyordu üstelik bana karşı oğlumu kullanıyordu gel de gülme şu işe ..

' Egemen Dalkıranın sevgilisiyim bu nedenden dolayı o silahı yere indirmenizi tavsiye ederim yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam " bu sözü beni güldürmeye yetmişti .. sevğili olmayı geçtim daha bu ufaklığın oğlumun kalbini nasıl yaktığından haberinin bile olmadığından adım kadar emindim . Ama zekası karşısında etkilenmedim desem yalan olurdu . Gelini mi beğenmiştim oğluma yakışacak cinste bir kıza benziyordu ..

Gelinim demiştim değil mi ortada daha hiçbir şey yokken .. Ama ben bu kızı sevmiştim oğlumumda kalbine çoktan girmişe benziyordu zaten . Benim adımda YAMAN DALKIRAN ise ben bu kızı gelinim yapacaktım .

--

Devran tarafından resmen paketlenip bara getirilmiştim . Neymiş efendim içecekmişiz kafa dağıtacakmışız ve tekrar kızlarla takılmam gerekiyormuş .

Barın kapısının önüne arabayı park etmişti ve arabadan çıkıp yürümeye başlamıştı .. Biraz yürüdükten sonra arkasından gelmediğimi yeni fark etmiş olcak ki hızlı ve rahat yürüyüş tarzıyla gelip kapımı açıp o iri cüssesiyle gülmeye başlamıştı ..

"Sen neye gülüyorsun lan , ben gelmiyorum ."

Hadi ama bebeğim deyip büyük bir kahkaha atıp arkasından tekrar o ukala suratını bana çevirmişti in lan şu arabadan yoksa sırtlar götürürüm içeriye karizma denilen bişey kalmaz ayrıca cümle aleme rezil olursun Egemen .. Ya inersin şu lanet arabadan yada benim kaslı kollarıma merhaba dersin seçim senin .

Bu manyakla baş edemeyeceğimi biliyordum . Ne derse yapardı ki bunuda yapacağına hiç şüphem yoktu .. El mecburu sinirle arabadan inip bara doğru yürümeye başlamıştım ..

Ve arkamdan can dostumun o ukala sesi kulaklarımı doldurmuştu . 'Ben taşırdım seni bebek ' deyip kahkaha atmıştı ..

Bu sefer bende kendime engel olamayıp gülmeye başlamıştım .

Devranda yanıma gelip elini omzuma attığında beraber bara giriş yapmıştık ..

Barı Devranla ortak açmıştık ama ikimizde çok ilğilenemediğimiz için yönetimi kısa süre önce Timuçine devretmiştim şu yaşı küçük ama yüreği kocaman olan insana ..

İçeriye girdiğim de Timuçinin keskin gözleri direk benimkileri bulmuştu ve başıyla selamlayıp yanımaza doğru yürümeye başlamıştı ..

'Hoş geldin Egemen abi , her zamankilerden ayarlıyorum .' Seviyordum ben be bu çocuğu ne kadar yakın olursak olalım her zaman bana olan sayğısını koruyordu .. Bu sırada Devran Timuçinin omzuna dostane bir yumruk geçirmişti ki Timuçin yerinden bile kıpırdamamıştı , sağlam çocuktu ..

'Bize hoş geldin yok mu lan , Egemeni görünce unuttun bakıyorumda. '

Timuçin Devranın bu sözüne gülmekle yetinmişti ..

Abi siz geçin ben hemen geliyorum yanınıza deyip Devrana göz kırpmıştı bakalım bu ikisi bir haltlar karışırıyordu ya kokusu çıkardı elbet ..

Bilmem kaçıncı içkimi içerken müzik birden kesilmişti ışıklar açılmıştı .. Ne oluyordu lan benim mekanım mı basılıyordu bu ne cüretti .. Devrana döndüğümde çoktan silahını çıkarmış ve önüme geçmişti ..

Ve Timuçinin hareketiyle resmen önüme etten duvar örmüştü ..

Silahımı çıkarmış hazırda bekliyordum , gecemiz renklenecekdi daha ne olsun ölümüne susayan hadsizler mekanımı basmışlardı galiba ..

Kapıdan giren büyük koruma ordusunun arkasından biri geliyordu ama kim di net göremiyordum .. Önümde ki koruma duvarından .. Bir anda önümdeki tüm korumaların çekilmesiyle silahımı çekmiştim ..

Ve karşımda duran bu eşsiz güzellik öfkeyle gözlerimin içine bakıyordu .. Bu benim cadım Denizdi.. Allahım içkilerin etkisiyle halüsinasyon falan görüyordum heralde şakın gözlerle Devrana bakmayı başlamıştım . Durumu anlamış olacak ki bana okkalı bi yumruk geçirmişti..

Ee siktir bu hatun kanlı , canlı karşımda duruyordu .

-Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin lütfen ..

MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin