12$

15.6K 662 76
                                    

Uyandırmamaya dikkat ederek minik adımlarla içeriye girmiştim.

Benim o kocaman yatağıma epeyi küçük gelen bu kız şimdi dizlerini karnına kadar çekmiş titriyordu ..

Zaten ufacık olan bedeni , yatağım da iyice kaybolmasına neden olmuştu .

Suratımda ufak bir gülümseme belirlese de hemen kendi mi toplamıştım .

'KIZ HASTA KES LAN SIRITMAYI '

Evet ne yapıyorduk şimdi elimizdekilere bakalım..

Bir kız

Ateşi var ve titriyor

Ah çokta sexi duruyor aslında - bu düşüncem iç sesimin yumruklarıyla geri gitmişti

Soğuk su

Evet elimizde üç adet bilgi vardı .

Şimdi bu bilgileri nasıl kullanıyorduk . Kız soğuk su . Soğuk su kız ..' Siktir ben mi duşa sokacaktım siktir siktir '

Uyuşmuş ve bir halta yaramaz hale gelen nöronlarıma birkaç küfür ve hayali birkaç yumruk attıktan sonra kızın yanına gitmiştim.

Ah be çok mu tatlı ne ..

'Ne diyorum lan ben Ben EĞEMEN DALKIRA'nım

Bu tarz hisler bana göre değildi .

Bir hışımla yatağımda ki kızı kaldırmıştım ve o minicik bedenini kollarımın arasına almıştım .

Ama onun o ufacık bedeni benimkiyle temas ettiği an içimde ki dinazorlar resmen tepinmeye başlamıştı ..

Odam da ki banyomdan küvet yoktu .Siktir ..

Kızın ayakta durmaya hali yok ee nasıl duş alacak bu bücür .

Aklıma gelen fikirle önce biraz irkilsem de .Kolumda ki bücürün durumunun kötüye gittiğini hissede biliyordum ..

'Hadi ama Eğemen yapabilirsin , be bu kadar zor olan ne '

İç sesime hak vererek kucağımda ki kızla duşun altına girmiştim..

Suyun sıcaklığı en soğuğa getirip onunla birlikte vücudumu soğuk suya teslim etmiştim.

Vücudum başta soğuk suya tepki verse de hemen alışmıştım ..

Kollarım da ki minik kızı biraz daha yukarıya kaldırıp tam omzuma yaslamıştım .

-Yaslamaz olaydım .Allah beni nasıl biliyorsa öğle yapsın .. Az önce ahkam kesen ben Egemen Dalkıran'ım bir şey hissetmem diyen ben şu an yerle bir olmuş durumdaydım .

Bu kıza bu kadar yakın olmak , teni tenime her değdiğinde içimdeki dinozorların tepinmeye başlaması hiç hayra alamet değildi .

##

Arkadaşlar sürekli yorum ve vote yapan okuculara bölüm itafları yapmaya karar verdim haberiniz olsun ..

Bir sonra ki bölümde görüşürüz :)


MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin