Deniz :
Uçaktan korkuyordum . Daha doğrusu uçaktan mı yoksa yükseklikten mi yoksa her ikisinden demi korkuyordum pek bir fikrim yoktu . Tek bildiğim uçak havalanmaya başladığında çığlık atıp Egemenin kolunu kendi kolum gibi benimsemiştim ve bırakmayı düşünmüyordum .
Egemen ise gülmekle meşguldü bir anlık dünyadan soyutlanmıştım Allah'ım sen neler yaratıyorsun ya .
Adam bir gülüyordu ben burada eriyordum . Buz gibi kahverengi gözlerinde daha önce görmediğim bir gülümsemeyi gülmüştüm . Gözleri biraz kısılıyor gamzeleri meydana dökülüyor ve o mükemmel bakışları beni buluyordu .
Eliyle saçımı karıştırdığında gülmüştüm .
Yedin bitirdin be güzelim. İnşallah bakışlarınla eritmedin vücudumu deyip panikle bedenini kontrol etmişti .
Yüzümde ki şaşkın ifadeyi fark etmiş olacak ki kahkaha atmıştı .
EE dudaklarım yerinde yok yoksa bakışlarınla yok mu ettin dediğinde bende bu sefer gülmeye başlamıştım .
Bilmem gel bir bakalım yerinde duruyorlar mı dediğimde sırıtmıştım ve dudaklarına hafif bir öpücük bırakmıştım .
Biraz şaşırmışa benziyordu ne yani hep ilk önce erkek öpecek diye bir kural yoktu değil mi tabuları yıkma zamanı .
Geri çekildiğimde gözlerinin koyulaştığını fark etmiştim .
Onu etkileye bilmek hoşuma gidiyordu . Sonuçta beni istediğinin bir belirtisiydi değil mi .
'Güzelim sende bu cüsseye o minicik öpücük yeter mi sanıyorsun '
Hızlı bir şekilde dudaklarımızı birleştirdiğinde şaşkınlığımdan dolayı cevap vermeyince dişlerinin dudaklarıma batırmıştı .
Daha sonra ise onun eşsiz dolgun dudaklarının keyfini çıkarmıştım .
Ufak bir çığlık attığımda öpüşmemizde yarı da kesilmişti bir nevi iyi de olmuştu nefes almama izin vermeyecek derece yoğun öpüyordu çünkü beyefendi .
İnişe geçiyorduk galiba . Pilotun ' İniş için hazırız Egemen Bey ' demesiyle korkuyla gerilmiştim .
Şşşt sakin ol ben buradayım deyip elimi sıkıca tutup elimin üzerinden öpmüştü .
Benim ise tek yaptığım hatırlaya bildiğim tüm duaları okumaktı .
---
Otele çoktan yerleşmiştik bile . Ben biraz olsun hem korkumu hem de yorgunluğumu atmak için küveti hazırlıyordum .
Suyun yeterli sıcaklığa geldiğinden emin olduktan sonra vücudumu suya teslim etmiştim .
Elimde ki köpükle oynarken aklıma dün gece olanlar gelmişti .
Egemen beni sevdiğini söylemişti ve dudaklarıma bir öpücük bırakmıştı . Karşılığında ise ya şimdi tokadı basar gidersin ya da karşılık verirsin dediğinde şaşırmıştım insan biraz romantik olurdu .
Benim ise yaptığım şey onun öpüşüne karşılık vermek olmuştu . Kartlarımızı açık oynuyorsak benlik bir sorun yoktu çünkü yanımda , hayatımda olmasını istediğim adam Egemendi .
'Hayatıma hoş geldin bücür ' demişti . Allah belanı diye düşünürken kahkaha atmıştı .
Pek romantik olmadı sanırsam demişti ..
Yok canım o kadar romantik olmuştu ki tamam yani aşkta gelinebilecek zirveyi yaşıyordum .
Sevgilim olduğuna göre seni daha yakından tanımak istiyorum . Hazırlan yarın tatile gidiyoruz dediğinde .
Mutlulukla sırıtmıştım . Hem sevdiğim adamla baş başa kalıp onu tanıyacaktım hem de tatil yapacaktım daha ne isteye bilirdim ki .
Yaşayıp öğrenecektim nasıl birisin sen Egemen Dalkıran seni keşfedeceğim ..
^^ Diğer bölümde görüşürüz canlar bu arada diğer kitaplarıma baktınız değil mi yoksa hala bakmadınız mı :)
Bakalım tatilde Deniz ve Egemeni neler bekliyor .
Egemeni keşfetmeye hazır mısınız ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...