' O halde Egemenden kurtulman için sana bir teklifim var Deniz .'
Yanında minicik kaldığım adama bakmıştım . Dinozorlar gibiydi . Uzunca bir boyu vardı ve ona paralel olarak da iri ve kaslı bir vücudu vardı . Tam olarak göremesemde gözleri maviye benziyordu . Adam benimle konuşmak için resmen aşağıya doğru bakıyordu .
Ben kısa değildim bir kere bu adam çok uzundu .
' Teklifiniz ne ? ' dediğimde sırıtmaya başlamıştı .
Komik olan bir şey mi var alala , ergenliğe bağlayan iç sesime güzelce küfredip adama bakmaya başlamıştım .
'Öncelikle bana güvenmeni istiyorum Deniz .'
Ukala bakışlarımdan birini takılıp adamı boydan aşağı süzer gibi yapmıştım . Ama maşallah adamdaki vücut süzmekle bitmiyordu insan devasa olunca böyle oluyordu demekki .
Kahkaha sesini duyduğumda utanıp önüme bakmaya başlamıştım .
'Ne oldu minik hanım gözleriniz beni süzmekten yorulmaşa benziyorlar 'dediğinde sinirden yanaklarımın kızardığını hissede biliyordum . Normalde boy kompleksim yoktu , ayrıca boyumda gayet iyiydi .
Bir adım ileri atıp bu dinozora yaklaşmıştım . Ve ellerimi kocaman açmıştım .
'Ben minik değilim de siz çok devasa olmayasanız' dediğimde . Sadece gülümseyip fısıltıyla karışık ' Egemen neden seni seçti anlamak zor olmadı ' demişti .
Ne yani ne sandınız ki tabiki benim mükemmel kulaklarım bu fısıltıyı duymuştu .
Egemen denilince bir anlığına kalbim sıkışsada . Bedenimin bir dinozor tarafından sürüklenmeye başlanmasıyla kendime gelmiştim .
İçimdeki çirkef kız dışarı fırlamıştı . ' Nereye götürüyorsun beee sen beni ' dediğimde adamın beni umursadığı falan yoktu . Allahım Egemenden kurtulayım derken başıma daha büyük dertler açmazdım umarım .
Otoparka kadar resmen beni sürükleyen dinozora bakmıştım .
Bana , ne var be bakışı attıktan sonra arabasına binmişti .
Aklıma gelen fikirle keyfim yerine gelmişti . Dinozor arabadaydı Egemen de yoktu .. E kızım daha kaçmak için ne bekliyorsun . Bir iki üç diyemeden yukarıya doğru kalkmaya başlamıştım . Tövbeler çekmeye başlamıştım en sonunda olacak olan buydu delirmiştim işte kendi kendime yukarıya doğru havalanmıştım .
Sertçe arabının içine atıldığımda rahatlamıştım . Sonuçta bu da iyi bir şeydi yani kendi kendine havalanmaktan ne yani haksızmıyım .
Yanımda oturan Devrana namı diğer dinozora baktığımda sinirli gözüküyordu .
' Nereye gidiyoruz 'diye cırladığımda resmen sana bir vururum çekirdeğe kadar gömülürsün tarzı bir bakış atınca mecburen susup arabayı incelemeye başlamıştım .
Adam zengindi dostum bunun arabanın koltuklarının derilerinden ve rahatlığından anlayabiliyorum . Bide direksiyonda ki 'FERRARİ ' simgesini görünce içimden çıkan kro sesime engel olamayıp ' Heyt be yavru ya ' lafı ağzımdan kaçı vermişti .
Sonunda bir otelin önünde durunca kapıyı açıp çıkmıştım . Ama aklıma gelen fikirle geriye arabaya binmiştim .
Bu adam niye beni otele getirdi ki . Kesin bana tecavüz edip kırk yerimden bıçaklayıp sonrada poşetlere o parçalarımı koyup şehrin farklı yerlerine dağıtacaktı .
Dinozor benim kapımı açıp sırıtmıştı .
' Korkma sana tecavüz falan etmeyeceğim . Zaten zevklerime uymuyorsun 'dediğinde rahatlamıştım .
'Ne yani zevklerine uysam bana tecavüz mü edecektin 'dediğimde önce sırıtıp sonra yüzü bir ciddiye bürünmüştü ve birazcık bana eğilip konuşmaya başlamıştı .
' O siktiğimin eğlemini yapmak bizim gibi adamlara yakışmaz , sadece kanı bozuk olan , kendini bilmez piçlere yakışan bir davranıştır ki bu piçleri de asmak gerekir . ' dediğinde suratımda oluşan gülümsemeye engel olamamıştım . Adam haklıydı belkide gerçekten güvenmeliydim .
' Hadi şimdi çıkta şu siktiğim oteline girelim '
Otele doğru ilerlemeye başladığımzda ben lüksüm uleeennn diye bağıran otelle bakışmıştık .
Dinozor beni de peşinden sürükleyerek resepsiyona getirmişti .
Resepsiyondaki kızıl hatunda ki cilveyi görünce midem bulanmıştı .
Ama dinozoru tanıdığımdan beri bu kadar sert görmemiştim . Kıza tepki bile vermemişti .
' Nur , sürtükleşmeyi kes de bize bir oda ayarla ' dediğinde kızın yüzü saçlarından bile daha kırmızı olmuştu .
Beni inceleyip bu geceki sürtüğünde bu kız mı dediğinde . Ben çoktan kızın üstüne atlamıştım .
O kızıl saçlarını bir güzel elime dolamıştım . Seni şimdi otelin içinde boydan boya sürüyeyim mi faişe dediğimde o çoktan ciyaklamaya başlamıştı .
Devran araya girip ayırdığında kızın kaşı dağılmıştı ne yani sinirlerimi kontrol edemiyordum . Kızın sürtük dediği aklıma gelince tekrar ona doğru hamle yaptığımda çoktan Devran araya girmişti bile .
' Nur kovuldun ! ' diye kükreyen bir Dinozor görünce ben bile korkmuştum . Ayrıca dinozorlar zaten kükreyemezdi . Öff anladınız işte siz orayı canlar.
Nur sürtüğü dışarı atılırken onun yerine gelen bir oğlan başıyla bizim selamlamıştı . Kusura bakmayın Devran Bey .
'Bize bir oda ayarla Fırat '
Devrana öldürücü bakışlarımı attığımda olayı anlamış olacak ki yani iki farklı oda dediğinde rahatlamıştım .
Asönsöre bin odaya çık derken bile yorulmuştum . Asönsere bindin kızım ne yorulması diye söylenenler vardır içinizde ben bilirim . Biniyosunz ama çık çık bitmiyor ki kaç katlıysa artık .
Dinozor bana bakmadan kendine odasına girip kapıyı çoktan suratıma kapatmıştı bile . Büyük ihtimal yan odada benimdir diyerek kapıyı zorlamaya başlamıştım ki . İçerden bir den çıkan çocuktan korkup çığlı basmıştım . Ve Dinozorun kapıyı açması eş zamanlı olmuştu .
Yürü be kızım diyip beni sürükleyip odama beni resmen fırlamıştı .
' Çok uykum var ben uyuyacağım ve sende odanda uslu uslu oturacaksın ve uyandığımda şu anlaşma işini konuşacağız anlaştık mı minik 'dediğinde sakin ama ürkütücü bir tonda konuşuyordu . El mecbur tamam diye bilmiştim .
Dinozorun odadan çıkmasıyla bende kendimi yatağa atmıştım . Hemen fesata çekmeyin lütfen kendi kendimi yatağa nasıl atayım yagg tamam vurmayın be .
Bakalım Dinozorun teklifi neydi ama en önemlisi ben bu mafya bozuntusundan gerçekten kurtulmak istiyor muydum .
- Tam olarak 880 kelime iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Ficção AdolescenteİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...