$9

16.4K 638 5
                                    

Ben korku dolu gözlerle etrafa bakarken. Psikopatın biri elinde bıçakla çoktan yanıma gelmişti bile.

Bıçağı boğazımda gezdiriyordu.

-Imm biraz tadına baksak fena olmaz değil mi?

Koluma batırdığı bıçak çığlık atmama neden olmuştu.

O ise umursamadan koluma derince kesikler açmaya başlamıştı.

-Kimin köpeğisin lan, Ne istiyorsun Egemenden?

-Ne köpeği be .

Ah bıçağı biraz daha bastırmıştı.

-Kime çalışıyorsun?

Vücudumda ki yeni bir kesik daha açtığını hissede biliyordum.

Kimseye çalışmıyorum.

Ah. Lanet olasıca herif kesiklerin üzerine bir şey döküyordu ve bu yaptığı her ne haltsa acımı daha çok arttırıyordu.

İtiraf et artık bebeğim, yoksa o güzelim yüzün de bu bıçağın tadına bakar.

Anlamıyor musunuz? Kimseye çalışmıyorum.

----

-Kenan, Güle söyle bir duble içecek bir şeyler getirsin hemen .'

-Tamam, kardeşim.'

Şu bücürün söylediği sözler sinirimi bozmuştu.

Bir yandan o yeşil gözleri sinirden alev alev tutuşurken. Bir yandan da gözlerindeki tedirginlik hoşuma gitmişti.

-Buyur kardeşim. İçmek için erken değil mi?

Erken olduğunu bende biliyorum kardeşim ama şu bücür insan da sinir bırakmadı ki.

Kenan bir kahkaha atmıştı - Kız çok fena ama kardeşim.

-Düzgün konuş lan kızın hakkında fena ne demek.

-Ne var Egemen doğruyu söylüyorum hatun fena güzel, bir de sana karşı koyması onu daha çekici yapmıyor mu dostum ama keşke Cahit'le baş başa bırakmasaydık o psikopatın ne yapacağı belli olmaz.

-Kenan siktir git kardeşim. Kızı ayaküstü bir soymadığın kaldı..

-Ne var oğlum hatun iyiyse benim suçum ne.

Bir den kalkıp Kenan'ın yakasını tutmuştum. Bir daha Deniz denilen o kız hakkında konuşmayacaksın anladın mı lan?

-Şimdi siktir git.

Emre'ye haber verin araştırsın kimmiş, kimlerdenmiş, kime çalışıyormuş.

Kenan şaşkın bakışlarla bana bakıp hızlıca odayı terk etmişti.

Ne oluyordu lan bana kardeşim dediğim insanın kalbini kırmıştım. Aslında birçok defa Kenan la tartışmışızdır ama asla bir kız için kalbini kırmamıştım.

Hem Kenan kızın güzelliğinden bahsederken bir anda kız aklımda belirmişti. Cidden hoş kızdı. Hele o yeşil gözleri.

Kafamı sağa sola sallamıştım beynimin yandığı bir gerçekti arabama bir anda binmiş olan bir kız hakkında böğle düşünmem saçmalıktan başka bir şey değildi.

MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin