Adam sinirle otel odasında ileri geri gidip duruyordu . Camdaki yansımasına baktığında dağılmış haline daha da sinirlenmişti . Nasıl böyle birşey olabilirdi nasıl olurduda kendisinden bile daha çok değer verdiği kadın evlilik teklifini redderdi tüm bu olanları anımsamak oldukça güçtü .
--
Eğemen tüm hazırlıkların bitmiş olmasının rahatlığı ile sabahki stresini biraz olsun üzerinden atmıştı . Bugün sevdiği kadına evlenme teklifi edecekti onun için çok özel bir gündü . Karşısında oturan ve kısa süre içinde hayatının merkezinde yer alan eşsiz güzelliğe baktı . Kadının farkında olmadan yaptığı davranışlar tavırlar Eğemeni oldukça etkiliyordu . Nasıl olurda bir insan bu kadar doğal davrana bilirdi . Nasıl olurda yıllarca buz tutmuş olan kalbini adamın böylesine erite biliyordu bu kadın .
Eğemen yavaşta elini cebine götürüp yüzüğün varlığından tekrar emin olmak istedi . Herşey yerli yerindeydi . Adam önünde duran koca bir bardak suyu içmişti. Heyecanı biraz olsun geçtikten sonra Deniz'in mükemmel gülümsemesine baktı .
Deniz tabağındaki son parça yemeğide ağzına atıp . Karşısında kızaran Eğemen'e baktı .
Ve gülerek konuştu .
Eğemen iyi misin ? Geldiğimizden beri tek lokma birşey yemedin diyip gözlerini adama kitledi .
Eğemen yemeğin yeni farkına varmış gibi gözü tabakla buluştu ve sırttı herhangi bir pot kırmaması gerekiyordu .
Kızın ellerine uzanıp tuttu . ' Fazlasıyla gerğinim az sonraki görüşme yüzünden dedi ve kız adama destek olmak için adamın ellerini biraz sıktı . '
Eğemen telefonuna gelen mesajla sırttı . Herşey tamamdı . Mekanı adamları büyük uğraşlar sonunda boşalta bilmişti .
Eğemen yerinden kalktı ve masaya gereğinden fazla para bıraktıktan sonra sevgilisinin elinden tuttu .İş görüşmesinden önce seninle Galataya çıkalım dedi ve kızı oraya doğru yönlendirdi .
Eğemen resmen kızı sürüklüyordu . Deniz ise içten içe söyleniyordu . Topuklularla yürümek zaten oldukça zordu birde adamın onu böylesine süreklemesi yürümesini zorlaştırıyordu .
Eğemen ise kızı sürüklediğinin farkında bile değildi . Kızın Eğemen diye seslenmesiyle kendine gelmişti .
Eğemen kıza doğru baktığında . Sinirli bir suratla ona bakan kızı görmüştü .
- Hadi ama sevgilim beni peşinden sürüklemeyi bırak . Dedi ve zaten bacağının neredeyse tamamını açıkta bırakan elbisenin altından bacağını bir adım öne atarak ayakkabılarını işaret etti.
Bunlarla yürümesi kolay değil deyip dudaklarını sarkıttı .
Eğemen kızın bu haline gülmüştü ve gerginliği bir nebze olsun geçmişti .
Denizle arasındaki mesafeyi tek adımla kapatıp ellerini Deniz'in bedenindeki herzamanki yerine sabitlemişti.
Kızın yüzüne düşen sarı saçlarını elini tersiyle iteledikten sonra daha çok ortaya çıkan ve güneşte daha da güzel gözüken kızın zümrüt yeşili gözlerine odaklandı ve kızı kendine biraz daha çekerek dudakalarına ufak bir öpücük bıraktı . Seni seviyorum bücür dedikten sonra Deniz kaşlarını kaldırmış ve meydan okurcasına Eğemene biraz daha yaklaşmıştı demek bücür ha dedikten sonra bu sefer o adamın dudaklarına uzun soluklu bir öpücük bıraktı .
Eğemen kızdan kendi zoraki ayırıp ufak bir kahkaha attı ve beraber yürümeleri ve kızada destek olmak için kızın beline eline koydu ve beraber yürümeye başladılar .
--
Galata'nın en tepesine çıktıklarında Deniz büyülenmiş bir şekilde ortamı inceliyordu gerçekten muhteşemdi . Etrafta kimsenin olmamasına biraz şasırsa da çok umursamamıştı şuan tek istediği şey manzaranın tadını çıkarmaktı sevdiği adamla .
Deniz birden aşağıdan yukarıya doğru gelen yüzlerce balona baktı neler oluyordu acaba aşağıda diye düşünürken . İki yandan salınan havai fişiklere kitlenmişti .
Eğemen büyülenmiş olan kızı kendine doğru çevirdikten sonra gözlerinin içine doğru bakıp gülümsemişti az sonra sevdiği kadına evlilik teklif edecekti .
Kızın ellerini tutmayı bırakıp bir iki adım kızdan geriye doğru gitti ve eliyle cebindeki yüzük kutusunu avcunun içine aldı .
Deniz şaşkınlıktan tepki bile veremiyordu .
Eğemen teklifini yapmak için bir dizinin üzerine çöktü ve sevgilisine çok yakışağını düşündüğü yüzüğün kutusunu açtı .
Heyecanını yenmek için bir kere öksürdü .
Tesadüfen arabama bindiğin güne yüzlerce kez şükürler olsun . Hayatıma getirdiğin tüm güzellikler için sana minnattarım ve seni senin bile tahmin edebileceğinden daha fazla seviyorum . Dalkıran soyadının sana yakışağından hiçbir şüphem yok dedi muzip gülümsemesini takınıp vurucu cümlesini söyledi .
Benimle evlenir misin ?
# Deniz sizce evlilik teklifini neden reddetmiş olabilir ?
Diğer bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...