Öncelikle yeni bölüm geciktiği için özür dilerim..
Votelemeyi unutmayın .♥
###
▪Egemen▪
Arabamı hızlıca barın önüne park edip içeriye girmiştim..
Kapıdaki korumalardan Efe kafasıyla kısa bir selam vermişti..
Bende aynı şekilde selamına karşılık verip içeriye girmiştim..İçeriye girdiğimde daha akşam saatlerine çok olmasına rağmen içerisi tıklım tıklım doluydu..
Ben etrafa göz atarken bardaki bir çok bakış bana dönmüştü..
Bakışları fark eden Ufuk sonunda yanıma gelebilmişti..
-Hoşgeldin abi
Hoşbulduk deyip kafamla bize ayit olan yeri işaret etmiştim..
-Ufukta o tarafa baktığında ufak bir küfür savurmuştu..Afedersin abi herhalde yeni işe alınanlar tarafından sizin masanıza başka müşteri alınmış..
Hemen boşaltıyorum..
-İyi halledince haber ver ..
İlerlerken gözüme Timuçin çarpmıştı - barmen- yavaş adımlarla yanına doğru ilerlemeye başladım..
Renkli ahşap sandalyelerden birine oturduğumda Timuçinde karşımda belirmişti..
Benimkiyle neredeyse aynı soğukluktaki koyu kahve gözlerini gözlerime kilitleyip
'Hoşgeldin 'demişti.
-Hoşbulduk bir bira versene
.Cevap vermek yerine sadece başını çok hafif bir şekilde tamam anlamında sallamıştı..
'Barımda normalde 18 yaş altındakileri çalıştırmazdım..Ama bir gün ben sabahın erken saatlerinde bardayken içeriye girmişti..Ben dışında kimse olmayınca barın içinde direk yanıma gelmişti..
Merhaba buranın patronu ne zaman gelir ?
-(ben) Bilmiyorum , belli olmaz sorun neydi ?
İşe ihtiyacım varda burada çalışıp çalışamayacağımı soracaktım demişti ve sonra o sert ve keskin bakışları yere eğilmişti..
-Neden çalışmak istiyorsun yaşın kaç ?
Yaşım 17
-Bu yaşta çalışmakta ne demek gidip hayatını yaşasana..
Oğlandan ufak bir kahkaha gelmişti..Bu kahkahanın çok histerik olduğunu anlamamak için saf olmak gerekirdi..
Hayat herkeze eşit davranmaz beyfendi bazılarını tüm renklerin cümbüşüne boğarken bazılarınıda siyahın o ürkütücü ve derin çıkmazlarıyla baş başa bırakır..Ben siyahın hayatımın her zerresini işgal edenlerdenim..
Deyip yüzüme ufak bir bakış atıp devam etmişti..
Kimseden yardım almadan bu hayatta tek başıma yaşamaya devam etmeliyim ve.. Anneme bakmak zorundayım..
Biraz önceki utangaç yere bakan o çocuk kaybolmuştu..Koyu kahverengi gözlerini ürpertici bir soğuklukla benimkilere dikmişti..ve büyük ama biçimli çenesi sinirden seğirmeye başlamıştı..
Bir adım geri gidip bu genç adamı incelediğimde pekde 17 yaşında gibi durmuyordu ..Uzun boyu , yapılı ve kaslı kollarıyla ..her haliyle hayatla savaştığı belliydi ve o sert bakışlarında bir nevi kendi gençliğimi görmüştüm..
Ben bu çocugu işe almasaydım..Vaz geçmez başka işlerde arardı orası kesin ama neden bu genç adama hayatın yapmadığı bir iyiliği yapmayım ki bir şans vermekten ne zarar çıkardı..
Adın ne ?
-Timuçin efendim..
İşe alındın Timuçin ..Hayırlı olsun part-time çalışırsın şimdilik 1 binle işe başla zamanla başarına göre arttırırız ..Sınav dönemlerinde gel benden izin al..Gelmene gerek yok..
Son olarak elimi cebime atıp bir kaç ikiyüzlüğü uzatmıştım..
Uzatmamla bir adım geriye gitmişti..
Siz de kimsiniz ben patronla görüşmek istiyorum..Egemendi galiba buranın sahibinin adı ..
Elimi uzatmıştım..Ben Egemen Dalkıran işe alındın ..
Timuçin bir kaç kere gôzlerini kırpıştırmıştı ama ..siz patron olmadığınızı söylemiştiniz..
Uzatma artık..Al şu parayı da..
- Alamam efendim..
Sesimi biraz yükseltmiştim..Al şu parayı üstüne başına adam gibi bir şeyler al burada çalışacaksan dikkat edeceksin kıyafetlerine..
Çenesi gene segirmeye başlamıştı ..Teşekkürler Egemen bey deyip bardan çıkıp gitmişti.. '
Timuçin ikinci biramı servis ederken yanımda Ufuk belirmişti..
Hallettim efendim..
-Bir daha benim yerime başkası oturursa hiç bir bahaneyi dinlemem kovarım seni ..
Ama Efendim..
İşine bak Ufuk..
Biramı alıp bana ayrılan yere doğru yürümeye başlamıştım..
Ama biri hem bana çarpıp hemde benim yerime doğru ilerlemeye başlamıştı üzerime dökülen biraya ufak bir küfür edip bana çarpan herife bakmaya başlamıştım..
Adam uzun boyuyla ve her şekilde vücudunun kas yığınıyım diye bağırmasıyla ve kendine has yürüyüşüyle Devran olduğunu anlamıştım..
O ise beni takmadan gidip bize ait olan yere oturup pis pis sırıtmaya başlamıştı..
-Ne halt ettiğini sanıyorsun lan sen deyip üzerimi göstermiştim..
O ise sırıtarak .. -Biraz bira dökülmüş sanki git değiştir oğlum üstünü yok tek başıma degiştiremem beni sen giydir Devran dersende büyük bir zevkle giydiririm koçum !
- Siktir Lan!
-Kardeşine bir bira söylesene bögle kuru kuru olmuyor deyip göz kırpmıştım.
-Niye lan paran yokmu senin .. (En az benim kadar zengindi )
-Evet kardeşim ya fakirledim sorma ..Milyonlarımı bir bira için bozdurmak istemedim deyip sırıtmaya başlamıştı..
-Niye çagırdın lan beni ?
-Büyük bir sorunumuz var halletse Devran halleder dedim kardeşim..
-Senin bile çekindiğin bu olayda ne kardeşim deyip o mavi gözlerini sinirle bana dikmişti..
-Berzan Konaklı bana ait olan bir şeye göz dikmiş..
-Sikiyim lan ne işin var Konaklılarla .. Ayrıca neye göz dikmiş bu şerefsiz..
Tam ağzımı açacağım sırada masaya Kenan gelmişti -evdeki koruma -
-Suratı endişe kaplı bir şekilde konuşmaya başlamıştı - Egemen Bey
-Ne oldu Kenan..
-Efendim kız kaçmış..
Devran bir bana bir Kenana bakıp derin bir nefes alıp tek bir kelime söylemişti..
-Sikeyim !
####
Evet yeni bölüm bu gün doğum günüm olduğu için sizi mutlu edeyim dedim :)
Votelemeyi unutmayın ve yorumları ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MASUM AŞKI
Teen FictionİYİLİK MELEĞİ DENİLİNCE AKLA GELEN KIZLAR VARDIR YA İŞTE DENİZ BUNUN TAM KARŞILIĞI AMA BİR FARKLA ÇÜNKÜ O İNATCIMI İNATCI , ASİ Mİ ASİ BİR KIZ ! VE BAŞ EDİLMESİ NEREDEYSE İMKANSIZ .. DUYĞULARINI , HİSLERİNİ KAYBETMİŞ BİR ERKEK .. HAYATIN ZORL...