28$

7.3K 244 19
                                    

Egemen

Aylar geçmişti ama ben hala kendimi toplaya bilmiş değildim Deniz'in ölmüş olduğu gerçeğini bir türlü benimseyemiyordum .O kadar yaşanmamışlık varken o beni nasıl bırakıp gidebilmişti ki ..

DENİZ

Başımda ki ağrı yüzünden gözlerimi zorlukla açabilmiştim . Ama gözlerimi açtığım için kendime iyi bir küfür savurduktan sonra yatakta ki pozisyonumu yarı oturur hale getirmiştim . Başımda ki üç tane adamla tek tek göz teması kurmuştum . Ama hiç birinin mimiği bile oynamamıştı sadece aralarında ki en uzun boylu olan adam birden dışarıya fırlamıştı ..

Gene neredeydim Allah bilirdi .. Korktuğumu belli etmemek için gözlerimi hafif kısıp diğerine göre daha sıcak kanlı gibi duran adama bakıp konuşmaya başladım .

" Siz kimsiniz ve benden ne istiyorsunuz " diye bilmiştim yüksek bir ses tonuyla . Ama ben daha cevabımı alamadan içeriye uzun boylu , orta yaşlı denilebilecek bir adam girmişti .

"Çıkın dışarı " dediğinde odadaki adamlar çoktan yok olmuşlardı bile . Sesindeki tokluk ve gürlük korkmama neden olmuştu . Adam ise odada ben yokmuşum gibi gözlerini üzerimde gezdiriyordu . Adamın cüretkar bakışlarından sıkıldığım için sesli bir şekilde öksürmüştüm . Ama adam üzerinde hiçbir etkisi olmamıştı o hala koyu kahveye çalan gözleriyle bana bakıyordu . Ben bir kerede daha öksürdüğümde bu sefer bir öksürük krizine girmiştim . Ah lanet olasıca ben .

Adam sakin ve umursamaz tavırlarla yanıma oturmuştu ve benim panikle göremediğim sürahiden bana bir bardak su doldurup vermişti ..

"İyi misiniz Deniz Hanım ? " dediğinde ben biraz olsa da rahatlamıştım .

"Teşekkür ederim , iyiyim "deyip söze başlamıştım .

"Ben neredeyim , siz kimsiniz ve burada ne işim var ? "

Adam yanımdan bir anda kalkmıştı ve o koyu kahverengi gözlerini en ufak bir kısma hareketi göstermeden benim gözlerime dikmişti . " Adım Yaman şimdilik bu kadarını bilmeniz yeterli ." deyip odadan çıkıp gitmişti .

Çok güzel delirecektim adam hiçbir açıklama yapma dan çıkıp gitmişti . Nereden gelmiştim ki bu İzmir'e . Başıma gelmeyen olay kalmamıştı . Berzan denilen ağa bozuntusundan kaçayım derken sürekli kaçırılan kişi ben oluyordum ve ben artık bu olaylardan çok sıkılmıştım kimse beni evinde zorla tutamazdı özelliklede bu moruk . Bir hışımla ayağa kalkmıştım ve odanın kapısını çarpıp dışarıya çıkmıştım . Ama ben daha iki adım bile atamadan etrafım adamlarla çevrilmişti .

"Bir sorun mu var Deniz Hanım " dediğinde içlerinden biri "Yaman Beyle konuşmam gerekiyor " diyebilmiştim .

Ve yürümeye başlayan adamı takip etmeye başlamıştım . Bir kapının önünde durduğunda Yaman denilen herifin odası burası olsa diyerek içeriye dalış yapmıştım .

Ve sinirle bağırmaya başlamıştım . "Siz kendinizi ne sanıyorsunuz da beni burada tutuyorsunuz ? " Adam sakince yanıma yaklaştığında bir an o buz gibi kahverengi gözlerinden tırsmıştım . Ve elini ceketinin arkasına götürdüğünde dikkatlice onu izliyordum . Ve silahını çekip kafama dayadığında çığlığı basmıştım . Çığlık atmamla beraber içeriye adamları doluşmaya başlamıştı onlarda silahlarını bana yöneltmişlerdi .

İçlerinden biri hemen lafa atlamıştı "İyi misiniz Efendim ." Adam sadece başını sallayıp eliyle çıkın işareti yapmıştı .

"Sen küçük ukala bana bağırmak için fazla cesaretlisiniz bu cesaretinizin nereden geldiğini bilmek için yanıp tutuşuyorum , eğer mantıklı bir açıklamanız yoksa ben de sizin o ufak beyninizi dağıtmamak için hiçbir neden göremiyorum "

Uhh , şimdi tam anlamıyla göte gelmiş durumdaydım ki beni bu moruğun elinden kurtulmamı sağlayacak olan sözü bulmaya çalışıyordum ki aklıma gelen fikirle keyfim yerine gelmişti ve suratıma ufak bir sırıtma yerleştirmiştim .

' Egemen Dalkıranın sevgilisiyim bu nedenden dolayı o silahı yere indirmenizi tavsiye ederim yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam "diye bilmiştim. Ah cesarete gel resmen adamın evinde adama meydan okumuştum hem de kimi kullanarak Egemen denilen mafya bozuntusunu. Umarım ismi kurtulmamı sağlardı çünkü ortalıklarda mafyaların lideriyim demeyi biliyordu.

Adam bir iki adım geri çekilip bana bakmaya başlamıştı ve arkasından bir gülme krizine girmişti ..

" Şu EGEMEN DALKIRANDAN mı bahsediyorsun "deyip tekrar bir kahkaha atmıştı .


--


-Yorumlarınızı bekliyorum :)







MAFYANIN MASUM AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin