-Nie bo Enola jest za drzwiami
-Enola podejdź tu-Zawołał ją Mycroft
-Cześć-Powiedziała nasza młodsza siostra
-Wiesz że nie ładnie jest podsłuchiwać-Upomniał ją Mycroft
-A ty wiesz że nie ładnie jest kłamać siostrę na temat stanu naszej rodzicielki-Odpyskowała mu Enola i po części miała racje ale patrząc że nasz brat nie chciał żeby Enola martwiła się stanem zdrowia naszej matki to jednak stanąłem w obronie Mycrofta.
-Enolu chcemy żebyś nie wtrącała się w sprawy dorosłych i uważając co mówisz do Mycrofta-Upomniałem ją chyba gorzej niż sam się spodziewałem.
-Znikasz na 10 lat i nagle wracasz więc sądzisz że możesz wszystko hmm to źle myślisz
-Enola!-Krzyknęliśmy wraz z bratem w tym samym momencie by ją upomnieć-Uważaj jak zwracasz się do starszych!
-Co tu się dzieje?-Zapytała nasza rodzicielka zapewne słysząc tą bezsensowną kłótnię
-Mamo Mycroft i Sherlock krzyczą na mnie powiedz im coś-Rzuciła się na nią Enola, która robiła właśnie z siebie niewiniątko
-Matko Enola trochę się zapomniała z kim rozmawia-Powiedział Mycroft podchodząc bliżej naszej mamy
-A ty mój drogi zapomniałeś że to wasza młodsza siostra, która ma prawo popełniać błędy oraz znać prawdę bo nie jest już małym dzieckiem.
-Sherlock może byś coś powiedział, a nie stoisz i słuchasz-Powiedział już mój zdenerwowany brat.
-Oboje macie rację, a teraz przepraszam udam się do mojego pokoju dobranoc-Powiedziałem zachowując spokój.
-Zmieniłeś się Sherlock.
-Wiem drogi bracie że się zmieniłem dobranoc.
Poszedłem do swojego starego pokoju gdzie już Lane zostawił moją torbę. Byłem zmęczony po podróży, ale dalej nie dawała mi spokój przyjaciółka Enoli. Olivia czy Aurora, a może Elizabeth?. Nie wiem, ale wiem jedno że ona jako jedna z nie licznych umiała wydedukować sama sekret mojej rodziny. Podchodząc do okna przyjrzałem się uważniej dziewczynie, która zapewne oglądała zachód słońca ,,kolejna romantyczka,, przeszło mi przez myśl gdy nie rozpoznałem na początku że to ją spotkałem dzisiaj w saloniku to ona jest koleżanką Enoli. Wątpię żeby ktoś umiał domyśleć się sekretów naszej rodziny więc postanowiłem że jako jestem tutaj 2 tygodnie to dowiem się o tej dziewczynie wszystko co możliwe.
CZYTASZ
You and Me(Tom I)
RomanceCo by było gdyby Enola miałaby przyjaciółkę, która kocha się w jej genialnym bracie? Co by było gdyby Sherlock zainteresował się koleżanką swojej siostry? Co by było gdyby Mycroft nie wyprowadził się z domu? Co by było gdyby Eudoria nie zostawiła sw...